Varit i stugan över helgen och har faktiskt haft högsommarvärme på dagarna i september,det är ovanligt på mina breddgrader..
Nu skall jag se vad som sägs om detta alster..
Marsall:
Thanx man.Ja jag får se hur denna går vidare,jag brukar fastna här i arret..Nån form av körande blir det där mot slutet,nåt skall in före,får se i veckan vad det blir..
Staffan:
Ja,jag körde ju en tremolodistacke på en souligare historia för ett tag sedan,kanske den du tänker på..
Denna hade ambitionen av lite rapsång,men jag nådde nog inte ända fram..Rap är mer prat än sång,och då jag hellre sjunger än pratar så får det bli så här.Bruset du hör är trickat studioläck,lite åt vatten stuket..Vilket ger mig en idé om lite regn--Hmmm..Ingen banjo,däremot nån sorts sydeuropeiskt instrument som jag glömt namnet på.
Eddi:
Ja men vad kul att du gillade denna Eddi,det värmer gott.Lite slip i mix/lir/arr/text så kanske jag får ihop denna..
G:
Nåt som brakar till..Ja jag har fått en del förslag,kanske nappar på nåt där

Kul att du gillar kvallen,lite finns det alltid att ratta på..Om du visste hur jag har letat klippet där,hör det inte i Cubase,men på mp3:orna dånar det..Vette fanken vad som gör det,skall försöka lista ut det..
Peter:
Vet inte om det är du eller cpg eller Asti som bistod med ackorden,bugar tacksamt för det och tacka grabbarna från mig..
Jag har mer feeling för melodier/sång än ackordsanalys..Blues klarar sig oftast bra med tre,här är det fem och det är allt jag förmår

I veckan så sätter jag mig med acken och testar dina vägar i ett stick,ett kort dito och en kort lugn första vers sedan fullt arr med körer to the end,det kommer att funka tror jag..Stort tack Peter.Istället för att gå över ån så gick jag till källan,du är harmonikens fader helt klart.
Girly:
Springsteen,tar det som en stor komplimang..Jag lyssnar inte på honom och hoppas att jag inte omedvetet har plankat nåt av New Jerseys store son..Jag skall försöka snickra klart denna i veckan..
Emulatorn:
Ja vad kul att du gilllade denna T,det värmer gott.Ja Gurano var inne på lite av samma som dig,nåt fläskigt stort där i mitten nånstans..Bra om du kommer på vilken låt det påminner om,jag vill inte planka.Men vet ju hur det fungerar,man hör en kort strof på radion,i bilkön..Det maler på och vips så hör man plötsligt nåt eget..I denna är det inte så hoppas jag,men man vet ju inte som sagt.
Ja,jag försökte här med lite fetare trummor,nådde inte fram till ditt kit helt klart.Skall se om jag kan hitta nåt redigare,annars skriker jag ut ett nödrop

Eq/Micke:
Oj,den värmde gott - stort tack Micke.Ja då gäller det att förvalta fortsättningen.Ett kort stick,några takter lugnt alá första vers sedan fullt arr mer text/kör to the end,så tänker jag mig det hela..
######################################
Tror det var alla då..Stort tack för alla nyttiga och värmande kommentarer om detta korta alster,nu skall jag försöka förvalta era tips och göra denna än bättre..
Mike