Forum > Demolåtar

Eddi - Oh nonono (musik & sång nu)

<< < (9/10) > >>

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 20.09.2013, 11:14:40 ---Här verkar ni ha kul  :D

Ja men den här kan bli cool Eddi.Fläska på med lite grejer typ bas/orgel och elplankan och styr upp sången.

Mera som sagt.

Mike

--- Slut citat ---
Ja jag har ju någon planka nånstans. Tack för tyck HM :D

--- Citat från: Asti skrivet 21.09.2013, 15:41:21 ---Bygg vidare på idén med "Oh no ....."! Bygg ut arret där med stråkar och lite av varje
så att det blir en maffig ljudbild! I övrigt bör du nog se över texten, så att stavelserna
"flyter på" med melodin och inte "snubblar. Och sedan köra sången tills den sitter.
Kan bli bra med lite filande!
/Asti t.f. Fil kand

--- Slut citat ---

Hehe ja jag kan inte sjunga allt på en gång nu du har så rätt så rätt. Tack för tyck Asti :D

bjurte:
Början får en att undra om inte Eddi är en liten Kines ?? :blink: :D
Sedan utvecklar det sig till en, klassisk pop med mera Brittiska tongångar.
Jysst klink och melodi, kanske inte så originellt av det man hör, en blivande Reffe kan säkert ställa allt på plats.

Marruschkka:
Det finns en potential här!

En stark reffe på detta så blir det riktigt catchy, och det vet jag ju att du kan få till.

Kör järnet, och strunta i kossera ett tag  ;)

Jadu, dessa appar..just nu tar Quis-kampen en del av min tid..jäääla tidstjuv..men ack så skoj  :lol:

/Marre

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.09.2013, 16:56:38 ---Det finns en potential här!

En stark reffe på detta så blir det riktigt catchy, och det vet jag ju att du kan få till.

Kör järnet, och strunta i kossera ett tag  ;)

Jadu, dessa appar..just nu tar Quis-kampen en del av min tid..jäääla tidstjuv..men ack så skoj  :lol:

/Marre

--- Slut citat ---
PM:a mig din Quizz-nick så tar vi en fight.

MaxB:
Tillbaka till musiken Eddi!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion