Forum > Demolåtar
If I had a hammer.
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Gurano skrivet 02.09.2013, 10:59:06 ---Låter bra - en bra backtrack, men jag tycker att sången ska upp lite i denna!
/G
--- Slut citat ---
Jag lyssnar nu i I-Macens inbyggda högtalare, de sitter ju på baksidan av skärmen, tycker sången hörs hur bra som helst, lika i andra lurar o högtalare. Drar jag upp sången mer (mindre av musiken) försvinner en del av svänget o trycket i helheten tycker jag.
Vad lyssnar ni i?
Asti:
Låter fint! Skönt drag!
Håller med equality och Gurano om att din sång gärna kan höjas en aning. Du har en väldigt personlig
och uttrycksfull röst (vilket jag brukar nämna och gärna upprepar )!
Tycker att det kanske blir väl mycket cymbaler/hihat....kanske kan sänkas en aning i mixen..?
En id'e kunde vara att "lugna ner" låten i mitten för att få extra effekt när du drar på igen i slutdelen,
plus att det ger variation...
/Asti t.f. Drag-artist
bjurte:
Bra ljud och bra version av den gamla Hiten..
Lite högre /Vassare sång som dom andra pöjkarna va inne på och den är hemma..
Roffe H:
Skönt backtrack, din röst passar bra till låten. Det svänger fint...det blir nog full fart på dansgolvet när du kör denna. :D
/Roffe H
Jocke:
Det ska väl vara kända låtar på lokal...? Det här funkar säkert - det är ju en klassiker! Välgjort av dig i vanlig ordning. :) Kan du lira några egna låtar när du är ute eller är det bara gamla godingar som gäller?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida