Forum > Demolåtar
Mr G - Gungande låt
pxm:
Jag behöver ett par långsjalar så jag kan köpa en Mesa Boogey....
Försvinn jävla knäppskalla -fel forum !!!!!
Go away, spammer !!!!!!
Harmonica mike:
Grymt svängigt G!
Kunde inte hålla mig och ylade in en liten trudelutt,som givetvis behöver utvecklas textmässigt..
När kan jag göra det klart,om inte plinka hinner före,ja till jul kanske :D
Mike
Asti:
Härligt gung i den här och snygga gitarrer som vanligt!
Nivåerna upplever jag som OK, men mixen känns lite hoptryckt i mitten.
Du bör nog sprida den lite i stereoperspektivet, så tror jag det blir mindre "grötig" ljudbild.
Fint sångembryo av HMike! Det här blir säkert skitbra när sång och mixning slipats till!
/Asti t.f. Hörselspridare
Roffe H:
Härligt gung snygga gitarrer och med Mikes sång kan det bli en riktig höjdare. :D
Roffe H
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.09.2013, 09:10:44 ---Grymt svängigt G!
Kunde inte hålla mig och ylade in en liten trudelutt,som givetvis behöver utvecklas textmässigt..
När kan jag göra det klart,om inte plinka hinner före,ja till jul kanske :D
Mike
--- Slut citat ---
Tackar HM
Tycker att din sång låter kanon som vanligt...men visst mer text vore ju kanon :)
Sjung gärna klart denna så fort du hinner :)
om inte Plinka hinner före :D
--- Citat från: Asti skrivet 02.09.2013, 12:21:01 ---Härligt gung i den här och snygga gitarrer som vanligt!
Nivåerna upplever jag som OK, men mixen känns lite hoptryckt i mitten.
Du bör nog sprida den lite i stereoperspektivet, så tror jag det blir mindre "grötig" ljudbild.
Fint sångembryo av HMike! Det här blir säkert skitbra när sång och mixning slipats till!
/Asti t.f. Hörselspridare
--- Slut citat ---
Tackar. Bra att nivåerna funkar. ska kolla över breddningen
--- Citat från: Roffe H skrivet 02.09.2013, 14:47:35 ---Härligt gung snygga gitarrer och med Mikes sång kan det bli en riktig höjdare. :D
Roffe H
--- Slut citat ---
Tackar - ja vi får se om, vad, vem och hur det sjungs framöver :)
Tack för komment
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida