Forum > Demolåtar

Mr G - Gungande låt

(1/4) > >>

Gurano:
Har en liten malande idé som någon gärna får sjunga på (finns plats för sång).
Den går i 110 bpm - skicka ett PM om någon är sugen så får vi se vad det blir av det hela :)
Tar tacksamt emot ideer och tankar

/Gurano

Sättning
Sång - ???
Trummor - Gurano
Guror - Gurano
Bas - Gurano
Synth - Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Gungis_110 bpm.mp3[/mp3]

Eddi:
Bra låt men får inte upp nåt sång i huvudet. :D

Plinka:
Den är underbar, får massa idéer  :wub: ...men måste fokusera på min verksamhet denna veckan...terminsstart -puh!

Altsax:
Gunga är en bra beskrivning  :)

Samma sköna högkvalitativa Gurano produktion som du brukar skämma bort oss med.

Det enda jag kan komma på är att om du kunde tydliggöra melodistämman genom verserna. Eller så får sången göra det, det funkar utmärkt det också  :)

/Josef

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 27.08.2013, 01:45:14 ---Bra låt men får inte upp nåt sång i huvudet. :D

--- Slut citat ---
Kul att du gillar - synd på sången :)

--- Citat från: Plinka skrivet 27.08.2013, 10:26:43 ---Den är underbar, får massa idéer  :wub: ...men måste fokusera på min verksamhet denna veckan...terminsstart -puh!

--- Slut citat ---
Jag har ingen brådska - du får gärna försöka nästa vecka om du vill :)

--- Citat från: Altsax skrivet 27.08.2013, 11:10:11 ---Gunga är en bra beskrivning  :)
Samma sköna högkvalitativa Gurano produktion som du brukar skämma bort oss med.
Det enda jag kan komma på är att om du kunde tydliggöra melodistämman genom verserna. Eller så får sången göra det, det funkar utmärkt det också  :)
/Josef

--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Njae högkvalitativ - den kan bli mycket bättre :) Det är tex alldeles för stort rum för trummorna tycker jag ... men det ska fixas ... om jag går vidare med denna :D

Tack för komments
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion