Forum > Demolåtar

HOGGE - The Comeback :o) - Nu får den gå på mix!

<< < (10/11) > >>

hogge:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.09.2013, 07:50:14 ---På A säger jag välkommen tillbaka
På B säger jag fin låt
På C säger jag bra mixat
På D säger jag ingenting

:)

Mike

--- Slut citat ---

Härligt Mike. Tack för att Du lyssnade, och i övrigt svarar jag..

På A: Tack snälla!
På B: Va roligt att Du gillar. Det värmer. Tack!
På C: Oj va jättekul.. Jag vet inte själv varför detta har förbättrats? Kanske är det hörlurarna som Du fick mig att köpa för nåt år sedan?
På D: Svarar jag ingenting..

Tack igen!!

hogge:
Version 2.2: Sådärja.. Nu har jag fått min "bandmedlem" (om det någonsin blir nåt band?) att spela lite bas. Han är betydligt bättre på det än jag, såatt detta blev bättre. I övrigt så gör jag nog inte mer på denna nu.. Inte mer än att skicka den till Freddy för mix i alla fall.. Om jag någonsin får iväg den på mitt "seg-band"

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2013/Sa-Underbar.mp3[/mp3]

Jocke:

--- Citat från: hogge skrivet 03.09.2013, 16:43:56 ---Version 2.2: Sådärja.. Nu har jag fått min "bandmedlem" (om det någonsin blir nåt band?) att spela lite bas. Han är betydligt bättre på det än jag, såatt detta blev bättre. I övrigt så gör jag nog inte mer på denna nu.. Inte mer än att skicka den till Freddy för mix i alla fall.. Om jag någonsin får iväg den på mitt "seg-band"

[mp3=200,20,0,center]http://www.hoggez.se/2013/Sa-Underbar.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

Det låter jäkligt färdigt! :)

equality:
Bravo Hogge! En hit i mina öron.

hogge:

--- Citat från: Jocke skrivet 03.09.2013, 17:59:10 ---Det låter jäkligt färdigt! :)

--- Slut citat ---

Det skulle ju vara OOOOTROLIGT skojigt om Du har rätt. Det innebär isåfall att jag, som genom ett mirakel (för jag vet inte hur det annars gått till?), har börjat kunna mixa till mina små alster.. Tyvärr har jag själv svårt att avgöra det där. Men i mina öron - och i mina lurar låter - låter det också helt okej nu..

Tack Jocke  :wub:

--- Citat från: equality skrivet 03.09.2013, 23:06:00 ---Bravo Hogge! En hit i mina öron.

--- Slut citat ---

Haha.. Nåja. Någon hit blir det nog inte - har inte den budgeten vad mutor beträffar - men att Du och några till gillar den är gott nog..
Tack snälla EQ  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion