Tack till alla för edra öron. Har skrivit en tredje vers nu och har lite mer idéer ang låten, men 1up kan inte mixa ihop allt förrän imorrn kväll, om ni kan hålla er så länge

Haha, värsta hitten.
Får lite onkel kånkel-vibbar (ursäkta, men jag har inte bättre referenser).
TAck för like och din tid!
Svårt att göra humor. I den genren (musikalisk humor) är det jättevanligt med underlivshumor (typ Onkel kånkel och Eddie meduza). Jag tycker det är "dålig" humor

när man är vulgär.. Vet inte varför, kanske för att det är så jävla enkelt?? Inte underfundigt alls. (Ingen kritik mot dig, jag har inte så många "bra referenser" heller. Björn Rosenström är en sån som kan låta bli att sexskämta ibland och de låtarna är nästan hans bästa.
Fast både Onkel och MEduza gjorde väl typ 2-3 låtar (säkert 5) var som, enligt mig, är bra komik. Kanske postar ikväll i en ny tråd som handlar om vilken humor som är rolig.

(Alltså folks åsikter är alltid kul att granska. Annars är väl på rak arm Povel och Hasse o Tage, som är riktigt "bra" komik (enligt mig).
Ska starta tråd.

Blir ju världens hit ju!
Roligt att underhålla!
Nödrimmens paradis 
Men den är skön och det svänger katten. Blev mycket bättre med Marres sång/kör
Bra gjort av er alla tre, mer sådant så man får dra på smilbanden 
/Gurano
Vadå nödrim

Kul att det blev bättre. Update kommer inom nån dag eller så!
Kul att du drog på banden!

Gillar nya verren!
Coola körer av Marre
och måste säga att din skånska gör sig klockrent på denna 
Kul att se dig tebax här igen! Det är inte riktigt "min" skånska dialekt. Mer bred än jag snackar skånska, mest för att låta mer malmöitisk där de flesta rapparna (skånska) är uppväxta och verkar.

Är från Lund från början. (Inte för att ni skulle höra skillnad om jag rappade på lund-dialekt istället - om ni bor ovan hallandsåsen - men jag föreställer mig att det är mer komiskt om man låter åt Peps-hållet och grövre diftonger osv, än om man låter typ akademisk lundprofessor.)
F*n va jobbigt... man blir så trött.. ska ni ha kul med? Räcker det inte att vara ambitiös och ta sig själv på för stort allvar? Haha.. det här är skitkul! 
Ambitiös är väl bra. Men att man tror man är nödvändigtvis "viktigare" för att man är (Väldigt) bra på en väldigt avgränsad del av musik-"ämnet", t ex mixeri och prodd, så är man fel ute

Finns en hel del sånt folk på STudio t ex. Och på andra ställen. På KR finns bara nån enstaka narcissist som passerar förbi då och då

2 Hip-hop låtar på 2 dar...
Jag blir så djävla trött.. ge mig tiden tillbaka !!
Nä,detta står jag ut med, skitbra.....,körer och förlägningen förgyllde låten..
Skicka till M-TV (Finns dom fortfarande ??
)
Ja nu får vi skärpa oss.

Vet inte om Mtv, sist jag kollade var det bara rap där - sant.