GROWLA FREDDY FÖ'FAAN...
Fast allvarligt, så tycker jag att Din medverkan fungerar som handen i handsken.... Riktigt, riktigt snyggt..
Härligt, då kör vi på det! Tackar! Ska ta och spela in dom stämmorna på nytt bara så det blir tajt.
Oj, vad fint arret börjar ta form! 
Väldigt fint att du sjunger med på refrängen med 
Kul att du gillar! Har fixat lite mer grejer nu och uppdaterat mp3:an.
GROWLA DIN JÄÄÄVEL!!!
Nämen, allvarligt. Bra har blivit bättre 
Kul och tack! Growlen kommer på låten innan och efter
Detta känns som att få en stor tallrik med en jättegod varmrätt
Jag får ta en tugga
Det är precis så gott som det såg ut
Sen snor du tillbaka tallriken
Hörru, lägg ut hela! Jag vill äta klart! 
Kanske inte growla så mycket
B)Josef
Nu ligger det jag har uppe. Lite kvar än, men det går framåt. Tack Josef!
Skall inte kommentera mixen då fast det är lite vasst och essigt om Plinkas sång. Arrangemanget låter mycket bra tycker jag. Det finns ju plats för mer dramatik där eftersom det är så luftigt. Kan höra både små och stora stråkar, ensamma violiner och liknande. Samtidigt så är jag själv "prown for overkill" så det kan nog också vara smart att inte överproducera så att det blir för pretentiöst åttiotal av det hela. Tror också att det fungerar utmärkt att ni sjunger båda två. 
Japp, precis. Det gäller att veta när man ska fylla på med grejer och när man ska låta det vara lite luftigt. Vill dock inte ha det för kompakt, för det är det andra låtar på skivan som står för! Tack Egget! Har sänkt diskanten på sången i den nya versionen också.
I alla eller vissa partier där båda sjunger skulle det vara intressant att höra en manskör komplettera era ensamma stämmor.
Du Freddy, kan väl vara en manskör med några unisona och några olika stämmor utplacerade på olika ställen, som fetar till kören - kanske lite kyrkoreverb på kören också, då den kommer in?
Du kanske har något där Max, funderar på att göra sista refrängen lite flerstämmig och större. Ska testa och se hur det blir!
Nu börjar det hända saker här spännande. Längre och mer balanserad fast Freddy kan låta lite mer tycker jag men inte growl (snälla) Plinkas röst är skön men kanske lite spetsig nu. Fortsättning kommer väl..... 
Finns en ny version nu med lite högre freddy och lite mindre diskantig Plinka. Blir inget growl på denna
Häftigt med pianot torrare än sången. Tänker lite på en finländsk folkmusikgrupp jag har glömt namnet på när jag hör Plinkas fina stämmor. Annars egensinnigt, snyggt och stämningsfullt!
Tackar eq! Kul att du gillar. Det är lite folkmusik över hennes röst, vilket jag gillar. På denna låt är det verkligen perfekt också!
Det tar sig!
Kan annars inte precis tillägga något som inte redan sagts.^^
Tack Jocke!