Mmm... finstämt och vemodigt!
Snygg sång men jag tycker att låten känns lite tunn nu när både piano och sång samsas i samma tonläge... Du kanske kan brodera ut ackorden lite om det inte ska fler instrument? Jag är nog så jäkla störd av "populärmusik" att jag saknar taktreferens här... Ett bredare och bara aningen tyngre ackord på 1:an skulle hjälpa iaf mig att få det att hänga ihop lite bättre... Men det är snyggt - det är nog bara i min skalle det är oreda!

Tackar! Ja, Plinka gjorde denna låt perfekt. Det kommer lite fler instrument på vers 2 och framåt. Slänger upp så fort vi har en demo på det med.
Ska gå över arret och arbeta det lite mer sen.
Det kan nog vara lite otajt på vissa ställen, vill inte att det låter FÖR fritt bara
Ja, Plinkas sång blev kanon!
Tror ändå att en duett i något avsnitt kan bli effektfullt.
Är lite fundersam på om det kanske är aningen för mycket reverb på sången...?
Väntar på fortsättningen!
/Asti
Ja, jag kanske ska dubbla henne i "refrängen" som fler verkar tycka, ska testa iaf. Sången är det Plinka som spelat in direkt på min MP3:a, den ska så klart mixas in snyggare sen i låten när hon är klar med tagningarna och skickar dessa till mig.
Tack för dina tankar och åsikter!
Mums, så bra rösten passar text och backtrack. Ni tillsammans i detta musikcolab är suveränt!
Din röst kan blomma (och fylla helheten med något riktigt underbart) - och gör det, i ett sånt här samarbete!
Rösten satt som handen i handsken

Tack Max!
Skitsnyggt.. Du hanterar all typ av musik med den äran, min vän.. Skön sång också..
Tackar Hogge!
Ypperligt colab ser fram mot fortsättningen - ingredienserna är hyfsat klara 
Fortsättning kommer, har skickat vers 2 till Plinka, med elgitarrer och trummor
Knäckande bra.. 
90 sek. och man känner sig alldeles färdig..
BRAVO !! 
Härligt med folk som kan leva sig in så, jag kan säga att jag var ganska känslosam när jag skrev texten..

Tackar bjurte!
Shit. Riktigt bra!
...tror fortfarande på duett på sista stroferna.
hur som helst. skitbra!
Kanske ska lägga mig under plinka i "reffen" då

Tackar Emu, kul att du diggar!
Men vilken bra röst du har där bortom growlandet 
Bra låt också...jag fick en idé om pukor som mullrar lite försiktigt precis på slutet som skulle ge ett lite maffigare avslut.
/Girly
Blir lite maffigare avslut kan jag säga. Tack för kommentaren om min röst, det värmer. Men Plinkas röst gjorde denna låt.
Som skiss betraktad helt okej. Kan säkert bli en låt av detta. 
Det blir det!