Forum > Demolåtar
MaxB - It's Alright - on banjo and video
tigersoul:
Vilken skön hållning där :P Aldrig provat på banjo faktiskt men det är ett intressant instrument! Tycker det är svårt att sjunga väl till instrumentspelande i huvudtaget så länge det är mer än lite gitarr plonk :P så inga fel här inte!
MaxB:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 13.08.2013, 07:57:29 ---Banjoist? Musikalisk yngling bland böcker och banjo :)
Kul och trevligt med dina videos Max,musiken får en annan dimension.Denna låt har en riktig killerrefräng.
Härligt att se spelglädjen på banjosolot.Jag tycker du lirar coolt på så kort tid.
--- Slut citat ---
Tack - det är en skön låt att spela och sjunga.
--- Citat från: egghuvud skrivet 15.08.2013, 11:17:00 ---Kul att se att det går framåt. Du verkar ha en egen stil där på banjo-harmonierna. Ser att tekniken tar sig. Skall bli spännande att se var det tar vägen. :)
--- Slut citat ---
Shit - en egen stil på harmonierna, jag som hopades jag smälte in i normen av banjotrakterare. :P
--- Citat från: tigersoul skrivet 15.08.2013, 16:21:28 ---Vilken skön hållning där :P Aldrig provat på banjo faktiskt men det är ett intressant instrument! Tycker det är svårt att sjunga väl till instrumentspelande i huvudtaget så länge det är mer än lite gitarr plonk :P så inga fel här inte!
--- Slut citat ---
Ja det är ett cool instrument och jag är förvånad över att jag med sån glädje tar mig an uppdraget att försöka lära mig hantera instrumentet.
Emulator:
det går framåt!
Man kanske skulle börja lägga ut film när man spelar gitarr så man blir tvungen att lära sig :D
Jocke:
--- Citat från: Emulator skrivet 16.08.2013, 00:05:37 ---det går framåt!
Man kanske skulle börja lägga ut film när man spelar gitarr så man blir tvungen att lära sig :D
--- Slut citat ---
:lol:
Man måste ju spela rätt fler gånger då och det ser nog konstigt ut om man klipper i filmen... :rolleyes: :P
MaxB:
--- Slut citat ---
Ja, då kan man inte gömma sig nånstans...
--- Citat från: Jocke skrivet 16.08.2013, 00:51:22 ---
--- Slut citat ---
Man måste ju spela rätt fler gånger då och det ser nog konstigt ut om man klipper i filmen... :rolleyes: :P
--- Slut citat ---
Exakt! Man får försöka lira utan några fel....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida