Forum > Demolåtar
1up feat Plinka - Plaza Catalunya (fd Breaddeville) V2 - 20130826
Alatar:
Hmmm.. Jag saknar någonting som stickar ut. Just nu så är låten lite för intetsägande, tycker jag.
MaxB:
Inget har skrivit det hittills men jag saknar en analog basgitarr som håller tajtheten tillsammans med trummorna.
Tycker också att idén är bra. Tufft att få till det med midiklaviatur.
Tänkt om du kunde spela upp den för duktiga musiker och de sen jammar fram det här stycket tillsammans!
Då hör man tydligt den potential du känner att stycket har. Jag känner det jag också.
1up:
--- Citat från: Alatar skrivet 07.08.2013, 22:53:34 ---Hmmm.. Jag saknar någonting som stickar ut. Just nu så är låten lite för intetsägande, tycker jag.
--- Slut citat ---
Håller med. Som bakgrundsmusik nu. Funderar på sång på den här, har lite idéer, samt någon melodi som långsamt flödar över det mer rappa kompet. Tack för lyssning.
Plinka:
Japp, den har potential :) Du har redan fått några bra tips, men jag blir också nyfiken på hur den skulle bli med sång till...följer fortsättningen ;)
Dividend:
Lyssnar bara och hoppade över diskussion..
Tycker det låter skitbra. Och då är jag ärlig som vi karoliner alltid är när vi träffar en stor musikskapare.
Kul att du är igång igen.
Har inte nåt att klaga på en snabblyssning, låter bra. Hade kanske funkat med rap till denna? Rap-battle? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida