Jag tycker det här låter musikt - jättemysigt! Sköna sound från instrument och skönt drömsk sång.
Passagen vid 80 är super! Tänk om ni skulle ta och bearbeta den här ordentligt. I så fall skulle kanske stråkar eller annat vara med där vid 80, då det blir så där extravackert!
Kul att du gillar

Där kring 80 finns oboen men jag ska fundera på om nåt annat får plats oxå - det får dock inte tynga den lite lätta atmosfären

Kunde varit musik till vilken stor äventyrsfilm som hest
...just nu rider dom iväg på sina hästar i galopp...lägger du lite trummor o pukor så kan det bli slutsoundtracket när det stora slaget äger rum
...snyggt och njutfullt jobb ni gjort 
Tackar - kul att du gillar.
Det blir nog inga trummor - det är alldeles för mycket i otakt för det

Oj vad snyggt! Synthfärgningarna tycker jag är utsökta. De ger överraskande harmonibryt helt i min smak
. Studsade till för en bluesig gitarrfigur där i början som jag inte tyckte passade annars jättefint allting. Plinkas stämmor och uttrycksfulla röst passar mycket bra. Voxen skulle upp ett par tre dB tycker jag. Hör också pukor och cymbaler men funkar alldeles utmärkt med det lite mindre arret sp här också. Tänker på någon Celtic Women-platta och Loreena McKennith. Bra jobbat båda två!
Man tackar

Förstår vilken figur du menar - men jag tycker den är rätt go där

Låter lite Medeltida om denna, en spännande resa, håller med Max att ni måste förädla och jobba färdig.
Kan bli riktigt bra..
Ja vi får se vad jag kan åstadkomma - vet inte riktigt vad du menar med förädla - beskriv gärna dina tankar så får vi se om jag kan sätt ljud till dom

men jag lovar inget

Tackar, ja den är spännande denna, och jag blev själv väldigt nyfiken på vad det skulle bli av den när jag fick utkastet på arret 
Ja din insats räddade denna lite udda fågel i låtportfolion ... liksom

/Gurano