Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Caught by the wind
Asti:
Jätttesköna harmonier och Plinkas fina sångröst passar perfekt till detta!
Hennes sång borde nog dock upp en aning i mixen.
Spännande, oförutsägbar musik.
/Asti
Marsall:
Blir bättre o bättre :)...Om så vill ? Och om det går f?ör att fåmer tryck/ännu mäktigare refräng så nåt som betonar sången pang pang...pang pang...violin/gitarr?..synd att inte trummor kunde va med och betona samtidigt...men den blir nog bra ändå utan mina förslag,... B)
Gurano:
--- Citat från: Jocke skrivet 05.08.2013, 11:16:26 ---Spännande och kul att lyssna på! :) Bra jobbat!
--- Slut citat ---
Vi tackar :)
--- Citat från: Asti skrivet 05.08.2013, 11:25:45 ---Jätttesköna harmonier och Plinkas fina sångröst passar perfekt till detta!
Hennes sång borde nog dock upp en aning i mixen.
Spännande, oförutsägbar musik.
/Asti
--- Slut citat ---
Tackar - jag har nu höjt Plinkas sång lite - tillräckligt?
--- Citat från: Marsall skrivet 05.08.2013, 11:43:39 ---Blir bättre o bättre :)...Om så vill ? Och om det går f?ör att fåmer tryck/ännu mäktigare refräng så nåt som betonar sången pang pang...pang pang...violin/gitarr?..synd att inte trummor kunde va med och betona samtidigt...men den blir nog bra ändå utan mina förslag,... B)
--- Slut citat ---
Tackar :)
Jag la på lite virveltrumma på ett par ställen och lite cymbaler här å där ... för din skull :)
-----
Nu tycker nog Plinka att jag drar iväg för mycket med virvlar å cymbaler :)
Vad tycker ni - funkar det eller ska det bort?
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Plinka_CatchedByTheWind.mp3[/mp3]
Altsax:
Låter bra detta :)
Det var mer än bara vinden som fångade mig.
(lägg på vindsus i slutet?)
Marsall:
Jag säger bara som efter första refrängens avslutning..aaaaaahhhh Underbart!.. :wub: :wub: Synd att underbart e så kort...Skulle vilja haft Ännu nån refrängen till Men det får jag väl inte :D...iaf nu är den arkiverad i min samling hits på Kr volym 10 ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida