Forum > Färdiga produktioner
Dreams And Escapes: Part one.
Wernborg:
Helt ok tema. Bra arr.
Lite bråttom ibland i melodin. Tajta till det tycker jag. Och fixa ett slut.
Hellfog:
--- Citat från: Wernborg skrivet 03.08.2013, 09:43:49 ---Helt ok tema. Bra arr.
Lite bråttom ibland i melodin. Tajta till det tycker jag. Och fixa ett slut.
--- Slut citat ---
Kan hålla med om tajheten, ska se över det. Gillade du inte slutet som är nu? passar väldigt bra tycker jag.
Jocke:
Underbart vackert :wub: men underbart är kort... ;) Jag vill ha mer... kanske en fortsättning med större intensitet? Lite mer spets i melodin och kanske avlägsna men gigantiska pukor som håller takten?^^ Kan hålla med Wernis och kanske skulle den tjäna på att vara bara något långsammare...?
Hellfog:
--- Citat från: Jocke skrivet 03.08.2013, 10:40:06 ---Underbart vackert :wub: men underbart är kort... ;) Jag vill ha mer... kanske en fortsättning med större intensitet? Lite mer spets i melodin och kanske avlägsna men gigantiska pukor som håller takten?^^ Kan hålla med Wernis och kanske skulle den tjäna på att vara bara något långsammare...?
--- Slut citat ---
Tack kul att du gillade den. Är tänkt att jag kommer göra en rad låtar som en fortsättning, som i en film eller saga.
Puker ja varför inte, hade dock inte passat inte i just den här låten.
Jag tror Wernis menade att ibland melodin inte höll samma takt att den kunde rusa och dala. Och inte at hela låten skulle skulle gå långsammare. Dom andra låtarna jag kommer att göra kommer säkert ha olika tempo.
bjurte:
Knärskig och bra, lagom mycket Harsyra för att Haren ska gå igång... ;)
Älskar Porrfilms-virveln. :D
Inget fel på slutet men det blir lite Rumphugget..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida