Forum > Färdiga produktioner

Dreams And Escapes: Part one.

<< < (3/5) > >>

Hellfog:

--- Citat från: bjurte skrivet 03.08.2013, 11:12:34 ---Knärskig och bra, lagom mycket Harsyra för att Haren ska gå igång... ;)
Älskar Porrfilms-virveln. :D
Inget fel på slutet men det blir lite Rumphugget..

--- Slut citat ---

Tack. hmm Porrfilms-virveln som alla snackar om, inget jag relatera till direkt men ok.

Angående slutet det ska vara så, i en drömsk värld abrupt slut. Se låten som en film får man bättre uppfattning av låten.

Wernborg:
Slutet fick inte ens klinga ut utan filen höggs helt onaturligt av. Bara hos mig?

Wernborg:
Ang melodin så är den otajt helt enkelt.

Hellfog:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.08.2013, 15:42:40 ---Slutet fick inte ens klinga ut utan filen höggs helt onaturligt av. Bara hos mig?

--- Slut citat ---

Den slutar med ett sweep men blir ett hack på slutet i vissa spelare är det. Ska fixa det, men annars ska det vara så. Så abrupt slut är det inte, man hör att det kommer att  ta slut.

Eddi:
Nu fick jag upp den i TV´n med min nya Acerdata - rätt så skön musik lugn o go - känner igen harmonierna men ändå inte - som det ska vara - lite tunn kanske  klarar gott lite mer grejer som t.ex. syntbas - lite avhugget slut som vissa var inne på - ingen utklingning
Kör hårt :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion