Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Who am I

<< < (6/7) > >>

MaxB:
Liten detalj - ha trippelslag på kicken vid 88, 157 och 175.
Skön balans på allt i mixen!

tigersoul:

--- Citera ---Tack för det, men kunde inte låta bli att småpilla lite baserat på Jockes feedback  Wink
--- Slut citat ---

Gjorde du helt rätt i ;)

Alatar:
Låter hur bra som helst nu.
Om du hade sagt att "Paradise Lost" har skrivit låten hade jag trott dig utan att blinka!

zorrow:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.08.2013, 08:53:48 ---Grymt fett sound.

Bra lirat å ylat.

Finns inget att anmärka på här,rock on säger jag bara.

Mike

--- Slut citat ---

Tack!  :D

--- Citat från: Jocke skrivet 07.08.2013, 12:05:36 ---Så j-a bra det blev! :) Byter till svart T-shirt och letar upp distpedalen...  :P

--- Slut citat ---

Tack men spring inte och köp svart T-shirt. Maila mig så skickar jag en; jag har mååånga  ;)

--- Citat från: MaxB skrivet 07.08.2013, 12:24:36 ---Liten detalj - ha trippelslag på kicken vid 88, 157 och 175.
Skön balans på allt i mixen!

--- Slut citat ---

Tack Max, menar du inte dubbelt på kicken för trippel låter - hmm... annorlunda... Provade dubbelkick men är nog nöjd med nuvarande resultat. Tack för förslaget i alla fall!

--- Citat från: tigersoul skrivet 07.08.2013, 12:36:16 ---
--- Citera ---Tack för det, men kunde inte låta bli att småpilla lite baserat på Jockes feedback  Wink
--- Slut citat ---

Gjorde du helt rätt i ;)

--- Slut citat ---

Skönt och tack!

--- Citat från: Alatar skrivet 07.08.2013, 23:06:25 ---Låter hur bra som helst nu.
Om du hade sagt att "Paradise Lost" har skrivit låten hade jag trott dig utan att blinka!

--- Slut citat ---

Wow, vilken jämförelse! Man bockar och tackar. Meningen var att få till lite av My Dying Bride stämning men Paradise Lost duger bra  B)

Nu åker den över till färdiga. :lol:

bjurte:
Visst känns den färdig !! ;)
Hur gör du med Yamman ?? kör du den som ljudkort via USB,eller line:ar du till ditt 'ordinarie ljudkort' ??

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion