Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Who am I

<< < (5/7) > >>

tigersoul:
Tungt o skönt, positiv till samtliga förändringar ;)

spacetrucker:
...jo, jag tycker du kunde höja på sologuran en aning  B)

// Space

zorrow:

--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:32:48 ---Ah, den här är ju hur mäktig som helst! Tyngre gitarrer får man leta efter...och variationen i arret! Dessutom tycker jag om känslan i sången, har nog inget att anmärka på, riktigt snyggt detta!

--- Slut citat ---

Tackar för det! Jag skall hälsa Mats rörande sången  :D

--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 01:08:12 ---Det är ett jäkla tryck! :) Tycker det är bra balans mellan instrumenten i de lugna partierna och att både sång och solo måste upp i öset!^^ Lite att putsa på så blir det kanon!^^

--- Slut citat ---

Har höjt sologura och sång på hårdare delen så mycket jag vågar... Tack för lyssning och kommentar.

--- Citat från: tigersoul skrivet 06.08.2013, 15:34:48 ---Tungt o skönt, positiv till samtliga förändringar ;)

--- Slut citat ---

Tack för det, men kunde inte låta bli att småpilla lite baserat på Jockes feedback  ;)

--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.08.2013, 15:44:28 ---...jo, jag tycker du kunde höja på sologuran en aning  B)

// Space

--- Slut citat ---

Tack och fixat! Nu tror jag att jag ger mig om ingen protesterar å det vildaste.

Harmonica mike:
Grymt fett sound.

Bra lirat å ylat.

Finns inget att anmärka på här,rock on säger jag bara.

Mike

Jocke:
Så j-a bra det blev! :) Byter till svart T-shirt och letar upp distpedalen...  :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion