Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Who am I
tigersoul:
Tungt o skönt, positiv till samtliga förändringar ;)
spacetrucker:
...jo, jag tycker du kunde höja på sologuran en aning B)
// Space
zorrow:
--- Citat från: Plinka skrivet 06.08.2013, 00:32:48 ---Ah, den här är ju hur mäktig som helst! Tyngre gitarrer får man leta efter...och variationen i arret! Dessutom tycker jag om känslan i sången, har nog inget att anmärka på, riktigt snyggt detta!
--- Slut citat ---
Tackar för det! Jag skall hälsa Mats rörande sången :D
--- Citat från: Jocke skrivet 06.08.2013, 01:08:12 ---Det är ett jäkla tryck! :) Tycker det är bra balans mellan instrumenten i de lugna partierna och att både sång och solo måste upp i öset!^^ Lite att putsa på så blir det kanon!^^
--- Slut citat ---
Har höjt sologura och sång på hårdare delen så mycket jag vågar... Tack för lyssning och kommentar.
--- Citat från: tigersoul skrivet 06.08.2013, 15:34:48 ---Tungt o skönt, positiv till samtliga förändringar ;)
--- Slut citat ---
Tack för det, men kunde inte låta bli att småpilla lite baserat på Jockes feedback ;)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.08.2013, 15:44:28 ---...jo, jag tycker du kunde höja på sologuran en aning B)
// Space
--- Slut citat ---
Tack och fixat! Nu tror jag att jag ger mig om ingen protesterar å det vildaste.
Harmonica mike:
Grymt fett sound.
Bra lirat å ylat.
Finns inget att anmärka på här,rock on säger jag bara.
Mike
Jocke:
Så j-a bra det blev! :) Byter till svart T-shirt och letar upp distpedalen... :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida