Forum > Färdiga produktioner

Asti - Hear me calling (klar)

<< < (4/10) > >>

Roffe H:
Har inte svårt för nånting när det gäller musikstilar, bara det låter bra och det gör det här Asti. Som vanligt snygga harmisar och skön sång.  :) Sången kanske lite för stark i förhållande till musiken.
/Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.08.2013, 16:26:13 ---Har inte svårt för nånting när det gäller musikstilar, bara det låter bra och det gör det här Asti. Som vanligt snygga harmisar och skön sång.  :) Sången kanske lite för stark i förhållande till musiken.
/Roffe H

--- Slut citat ---
Det gläder mig att du gillar harmisar och sång!
Ska lyssna på sångnivån!
Tack för feedback!
/Asti

Alatar:
Det här låter bra och välproducerat.
Men jag kan hålla med Plinka: för att det skall bli en riktigt bra countrylåt saknas det något. Kan inte heller komma på vad, men någonting, som gör att man "hajar" till.

Jocke:

--- Citat från: Alatar skrivet 07.08.2013, 22:07:18 ---Det här låter bra och välproducerat.
Men jag kan hålla med Plinka: för att det skall bli en riktigt bra countrylåt saknas det något. Kan inte heller komma på vad, men någonting, som gör att man "hajar" till.

--- Slut citat ---

Det måste vara Max´s banjo som saknas...  :rolleyes:  :P

Det låter som det ska och sången är som vanligt jättesnygg. Skulle ändå gärna vilja höra denna som en stillsam poplåt med inslag av häst - lasagne helt enkelt! ;)

Asti:

--- Citat från: Alatar skrivet 07.08.2013, 22:07:18 ---Det här låter bra och välproducerat.

--- Slut citat ---
Kul att du tycker det är bra och välproducerat!
Tror att det är en riktigt bra sångare som saknas! Jag tänkte mig denna
som en Ron Sexsmith-låt, men kunde inte få till sången som jag ville...
Sedan kanske låten i sig är lite väl enkel och hade behövt ett stick eller
några oväntade harmoniföljder...?
Tack för dina synpunkter!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion