Skrattar! Ung man med höga ambitioner, finns sämre beskrivningar

Jag laddar upp allt färdigt på Spotify som jag känner är "final", men det blir ju mycket som bara blir halvklart men som ändå gärna får vara spelbart någonstans o där kommer Soundcloud in i bilden som ett bra alternativ med bra funktioner som att kunna ersätta ett spår med ett nytt utan att ladda upp igen o få ändrad URL osv. Men visst har Spotify bättre kvalitet alla gånger!
Fick ett professionellt svar från Soundcloud som börjar med att kommentera att de gillar låten (lyckades knipa en svensk support personal tydligen haha) och de har testat den på flera enheter men inte hittat något problem som liknar det jag talar om så det blir väl att kolla av om det är något tjall på mobilen vilket jag har svårt att tro. Enligt dem är det iaf identisk stream till mobiler som för datorer vilket jag inte riktigt kan hålla med om att jag tror i tanke på hur stor skillnad det är i ljudkvalitet. Nåväl ska forska vidare på det som sagt!
I övrigt håller jag med totalt, varför är folk så RESPEKTLÖSA mot musiken nu för tiden? T.om när de känner artisten o vet hur många timmar de lagt ner på låten så kan de ändå inte frambringa större engagemang än att spela upp låten på mobilen med den inbyggda högtalaren som knappast avger ljud under typ 800hz. Vem har bra uppspelningshögtalare i huvud taget nu för tiden? Den vanligaste metoden att lyssna är laptop-högtalare, de inbyggda, eller i headset till mobilen med inbyggd mic o allt annat än bra ljud. Bedrövligt!!