Kul med feedback på ett tidigt stycke utkast

Sjukt skönt bryt med "sången" efter 70.
Hur sjunger man så? Ser fram mot sång!
Pianot har ett otajt anslag vid 114...
Jag tänkte som så att synt haren inte skulle få ha äganderätt på alla syntljud så jag slängde in ett som lät så där udda just 4 fun. Något ska in i syntväg efter 70 men kanske inte det där. Vad gäller pianot vid 114 så är det som så att pianot ligger rätt men inte guran men eftersom den dominerar så kollade jag med att backa lite på pianot och det funkar faktiskt - får se om det bibehålls. Tack för tyck MaxB

För att 02:38 ska räknas som tidigt utkast så måste du ha sovit "dygnsvilan" redan. Annars är det ett väldigt, väldigt sent utkast 
Skitskönt!
Den där kan bli nått stort! 
Jag fick Guns and Roses vibbar, tidiga gnr, när de fortfarande var bra.
Du och slash - brorsor 
Kul med referensen GaR inget jag strävat efter men jag kan hålla med om att det är liiite Slash-komp. Måste jag då sjunga som Axl? Hm.. får se. Tack för tyck AltSax

Kan bli hur bra som helst..
..Alla partierna är som handen i handsken
Jag som älskare av slingor av olika slag ja vad säger man Kanoners! 
Vi får se vad det blir av den. Tack för tyck Marsall

Julen kommer tidigt i år... 
Visst - det här är en bra och solid grund - ska jag vara lite tråkig så tycker jag att den skulle gå lite snabbare... na ni na ni na na. 
Hoho jo du har säkert rätt om att den borde gå snabbare men det var så här den dök upp i huvudet vilket inte alls behöver vara rätt. Tack för tyck Jocke

Hej!
Snyggt intro - snygg melodislinga.
Detta kan säkert bli jättebra. Svårt att höra när inte sången ligger. Håller med Jocke, dra upp tempot lite och se vad som händer, kanske.
/Göran
Nu hör du en melodislinga som inte jag hör ännu i vart fall spännande, snabbare jo.... hm. Tack för tyck palm

Guns 'N Roses 2013? 
Gillar! Men skulle vara lite lite skitigare sound tror jag, känns lite för rent, på med tape simuleringen! o vad är det för ljud som dyker upp längre fram det var jag inte helt förtjust i
kör på, kan bli bra!!
Jag har ingen tapesimulering har letat men det finns ju bara för PC (fri-versioner alltså) Synten kommer troligtvis att bytas. Tack för tyck Tigern

Kul med tidigt utkast!
Bra grund att bygga vidare på. Vissa gurapartier tycker jag inte om medan andra funkar bättre ... men det är bara en smaksak. Tycker om synthen som bryter mot guran.
Ska bli kul att följa - du kan väl lägga upp så fort du gjort ett tillägg, ny slinga eller instrument så att man kan få komma in i din musikskalle 
/Gurano
Ajdå menar du synten efter 70 - ska jag behålla det då?
Jag är inte heller nöjd med sologuran speciellt inte där jag har tänkt till och spelar efter en mall som jag gjort upp hoppas det är den biten du menar - är kraftigt benägen att skippa den och improvisera nåt istället. Vet inte om jag kommer att posta denna i nya versioner ännu men noterar att ett stycken människa påstår att det skulle vara intressant. Tack för tyck Gurano

Jag trodde någon skulle säga att bas saknas men det har ingen gjort förmodligen för att det är flaggat som ett utkast och självklart ska bas till.
Tack alla för input