Forum > Färdiga produktioner
MaxB & Annique - Though You're Gone
Altsax:
Underbart!
Håller med Wernis, och Jocke.
En hit!
Som alltid så tycker jag att det är lite för lite sax med i låten :rolleyes: (varför tycker just jag det? :lol: )
Säg till när Annique och Rattlesnake tittar in i studion nästa gång, jag packar tältet och saxen och kommer över jag med (är det ett hot eller löfte? :lol: )
(du måste ju inte ha min mick inkopplad - om du inte vill :lol: )
/Josef
palm:
Riktigt bra...
Det här samarbetet blev riktigt bra. Tjejen har en vacker röst, med en aningens country swung på vissa toner, nice.
Korta ner lite - även om du är "förälskad" i hennes röst *ler*.
Möjligheter:
- snygga stämtoner (från båda)
- hammondorgel? (Hörde nu *hmmmm*)
- lite mindre solo på basen
/Palm
Edit
Plinka:
Mmm skön låt med skön röst! Roligt med videon till ;)
På nåt sätt känns det som att arret inte har samma tydlighet som sången, men kanske beror det på nivåerna där, men får för mig att det känns lite mer reverbat eller nåt. Fast samtidigt är det skönt att höra vad hon sjunger tydligt. Visst var det munspel i? Kanske dra upp det aningens?
Gott jobbat!
Harmonica mike:
Riktigt bra det här.
"From where I´m watching you" Och så dyker du upp där med ögat - lysande :D
Jag förmår mig inte att såga på nåt,tycker det är så in i helsefyr bra det här.
Videon till är fenomenal och ger en helt annan dimension till låten och vilken känsla i sången - fantastiskt.
Nu återstår bara att klura ut hur jag skall få ned videon i telefonen Xperia Z :unsure:
Såna här collab vill vi höra mer av,riktigt kul.
Mike
Asti:
Skön, laidback låt! Jättesnygg, klar mix och jag gillar särskilt orgelsoundet!
Tydlig och fin sång, som kanske kunde varieras lite mer vad gäller melodi och fraseringar,
men hon har en jättefin röst med bra känsla.
Hade önskat ett stick som liksom lyfte låten, gav mer variation i harmonierna,
samt lät Annique sjunga ut lite mer. Kul med videon! Känns genomarbetat och bra!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida