Forum > Färdiga produktioner

MaxB & Annique - Though You're Gone

<< < (9/9)

MaxB:
Tack alla för hurrarop och tips! Jag ser fram mot nästa colab med Annique!  :wub:

Frasseman:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.06.2013, 01:58:41 ---- bow35
Tack! Vi ändrar inte på den här utan går vidare med nästa låt - efter sommaren.

- Frasseman
Ja, lite av Jonis röst hör jag också. Avseende kompletterande idéer så har vi inte lagt upp den här låten med avsikt att ändra på särskilt mycket. Vi har gått igenom många saker under en månad innan vi la upp den på kontrollrummet. Det som var lurigt var slutmixen och i synnerhet att få sången att komma fram på bästa sätt (med de resurser jag har) och där har jag verkligen fått hjälp på vägen.

Tack för erbjudande att sjunga och visa idéer du har men jag avböjer (vad trist jag låter här). Tack i alla fall!

--- Slut citat ---

Ja, nu var du trist  :)  Nej, det är lugnt (men det blev en rätt bra version  ;) )

bjurte:
Denna har ny lyckats mycket bra med, bra och tydlig mix rakt igenom,allt går fram perfekt och rösten passar
som handen i handsken !!
Har bara lyssnat på Video versionen, kanon och jag förstår ditt 'nöjda slutleende !!'  ;)

MaxB:

--- Citat från: bjurte skrivet 30.06.2013, 13:27:55 ---Denna har ny lyckats mycket bra med, bra och tydlig mix rakt igenom,allt går fram perfekt och rösten passar
som handen i handsken !!
Har bara lyssnat på Video versionen, kanon och jag förstår ditt 'nöjda slutleende !!'  ;)

--- Slut citat ---

Ett leende där i mitten då jag smälter då jag hör hennes röst och ett leende på slutet då jag kollapsar totalt. I'm totally hooked!  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion