Forum > Demolåtar
MaxB - karaoke av... Suppers Ready
HasseFX:
Riktigt bra tolkat och riktigt bra inspelat!! :) För en 100%-ig version skulle du behöva sänka ett par steg som sagt, och få bort de där svengelska s-ljuden. :rolleyes:
1up:
Tycker det låter mycket bra. Krävs mycket träning för att sjunga så här bra ändå.
MaxB:
Tack för alla kommentarer, över ett så simpelt arbete, sjunga till ett fullfjädrat komp som detta! :P
Svengelskan får jag arbeta bort och sången ska inte vara så här 'in your face' i förhållande till kompet.
Jag fortsätter sjunga Suppers Ready nästan varje dag så fort ingen hör (eller nästan ingen hör) så kanske jag blir uppraggad av en demonproducent en vacker dag som erbjuder mig sångspåret på en ny kanonversion av låten! :lol:
Hoppsan, nu har visst min semester börjat...
14 dagars ledighet från arbetsplatsen är faktiskt ok... B)
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.06.2013, 12:29:06 ---Hoppsan, nu har visst min semester börjat...
14 dagars ledighet från arbetsplatsen är faktiskt ok... B)
--- Slut citat ---
Vi håller väl tummarna för regn då så blir det mer musik! B)
Tokai:
Du sjunger jättebra. Lite reverb fattigt men så var det kanske ursprungligen. Och rent också, som på den gamla goda tiden. Men det hörs att du inte sjunger i en Neuman U47 eller dylikt som man nog gjorde på originalet, nasty dist och slafs här och var. Karaoke är nog bra för träning helt klart.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida