Jocke x 2: Skulle iofs vara kul att få till den funkigare, hur man nu gör det. JJ & Clarke kul! Försökte tajma lite bättre i version 2 men för mycket kvantisering går bort för mig, vet då inte till vilka 32-delar jag skall dra tonerna till och riskerar att tappa livekänsla, om någon öht fanns innan. Höjde ackorden på slutet. Tack för att du ville lyssna också en andra gång!
Wernborg: Kände mig lite avig när denna blev till.

Håller med nåt riktigt instrument skulle säkert bidra... Inte så många som luras av samplingar nu för tiden.
Asti: Mycket bra tips! La riden rakare i första versen och basen fick vandra på fjärdedelarna i sista. Förhoppningsvis ger baskvinterna i sista på pianot mer ackordkänsla för harmonitydligheten?
Altsax: Sköna bilder du målar upp! Som en prolog till vad som komma skall... Kul!
Plinka: Finurliga bilder även där. Trumpet vore spännande om man bara kunde...
Sigmunds: Kul att du uppskattar det lugnare partiet. Skulle bli för tradigt annars.
Bjnurte: Jo man har väl gubbat till sig igen.

Kul att du hör sommar i detta. Keep rocking or zynthing or jazz-catzing!
Harmonica Mike: Tar ju sån tid att få ihop något när man inte har det fingrarna som du och Wernis och den tiden har inte funnits. Dansande läckert var uppmuntrande! Thnx man.
ynot: 
kram tebax.
Gurano: Kul med JJ. Jo hans toner fick man väl med modersmjölken. Tack! Gick f ö en fin radiodokumentär om Jazz På Svenska alldeles nyssens. Här:
http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=4560670&codingformat=.m4a&metafile=asx equality: Tjena. Just det "strax"...
Tokai: Gott med ett nedslag bland forumvänner igen. Tror att du menar mittenpartiet där pianot är ensamt? Försökt tajta till det som sagt tror inte jag fixar det helt.
Tack för fin respons! Låter nog denna vara nu, kommer inte längre. Glad annandag pingst!
« Senast ändrad: 06.06.2013, 20:59:52 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves