Forum > Demolåtar
Gurano - Blues synthetica
MaxB:
Blues med i sammanhanget otraditionella syntar. Du får till sköna gitarrsound.
Om några år har du möjlighet att blicka tillbaka i sketchblocket och välja och vraka bland många låtidéer som går att utveckla vidare.
Men du kanske inte hinner blicka tillbaka utan fortsätter skapa nytt så länge du lever.
Gör ett shysst slut på den här - om den behöver återgå till grundtonen?
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.06.2013, 07:46:55 ---Blues med i sammanhanget otraditionella syntar. Du får till sköna gitarrsound.
Om några år har du möjlighet att blicka tillbaka i sketchblocket och välja och vraka bland många låtidéer som går att utveckla vidare.
Men du kanske inte hinner blicka tillbaka utan fortsätter skapa nytt så länge du lever.
Gör ett shysst slut på den här - om den behöver återgå till grundtonen?
--- Slut citat ---
Tackar :)
Tja redan nu kan jag blicka tillbaka i ett tämligen välfyllt sketchblock - men frågan är om man skulle bli gladare av att dra dem till världens ände än om man gör andra nya goa ospelade ideer istället - vi får se ;)
Det hade nog varit en annan sak om man hade en trogen publik som förväntade sig en massa av mig ... men det har jag ju naturligtvis inte B)
Tack för lyss å tankar
/Gurano
MaxB:
Skönt att man inte har en trogen publik som förväntar sig en massa :D
Tokai:
Vilket skillnad när gitarren kommer fram. Att du inte tänkte det från början är ett litet mysterium. Hör också en bas som sätter det sk skåpet på plats. Det fissusa partiet som jag inte direkt gillade är nu mer tydligt. Och den jag tyckte enerverade bassynthen har krypit ner bättre i ljuden bilden. Bra!!
Gurano:
--- Citat från: Tokai skrivet 06.06.2013, 18:49:27 ---Vilket skillnad när gitarren kommer fram. Att du inte tänkte det från början är ett litet mysterium. Hör också en bas som sätter det sk skåpet på plats. Det fissusa partiet som jag inte direkt gillade är nu mer tydligt. Och den jag tyckte enerverade bassynthen har krypit ner bättre i ljuden bilden. Bra!!
--- Slut citat ---
:D tackar
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida