Forum > Demolåtar
Gurano - Blues synthetica
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.06.2013, 12:12:21 ---Tycker den känns lite snällare mot hjärnhalvorna nu... ;) Till både låtens och mitt eget försvar vill jag säga att jag bara lyssnat i lurar och att jag kan tänka mig att synten blir riktigt maffig när den pannar i monitorer... ska försöka komma ihåg att lyssna när jag vevar igång studion härnäst. :)
--- Slut citat ---
:)
--- Citat från: bjurte skrivet 03.06.2013, 13:03:33 ---Stökigt vet jag inte, men det känns lite som den där bas-synthen har lite för stor kavaj, om du förstår.. :rolleyes:
Lite för jämntjock och dominerande, kanske du kunde labba lite med Decay/Sustain/Release paramuttrarna ??
--- Slut citat ---
Njae - tycker själv att kostymen sitter bra ;)
men jag ska kika på paramuttrarna ändå :)
Tack för tankar
Gurano
Girly:
Gillar den här :)
Den puttrar på skönt och så kommer guran in och väver små slingor lite här och där.
Nice :)
Gurano:
--- Citat från: Girly skrivet 03.06.2013, 20:02:39 ---Gillar den här :)
Den puttrar på skönt och så kommer guran in och väver små slingor lite här och där.
Nice :)
--- Slut citat ---
:D Tackar
Eddi:
Nej det här är inte rörigt alls. Allt funkar superbra i avvaktan på en kvinnlig sångare (tycker jag) Synthplocket vid 175 är ur ton men det är det enda jag hittar att klaga på.
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 04.06.2013, 10:34:45 ---Nej det här är inte rörigt alls. Allt funkar superbra i avvaktan på en kvinnlig sångare (tycker jag) Synthplocket vid 175 är ur ton men det är det enda jag hittar att klaga på.
--- Slut citat ---
Tack för lyss å tyck. Ska kolla in på 175. Ingen kvinnlig sångare har ännu hört av sig så du får kanske vänta ett tag till på sången :)
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida