Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (6/14) > >>

Plinka:
Så plockade jag fram denna igen, för att börja med fräscha öron igen... :)
Har nu lagt på en basgång, och justerat nivåer och eq...hoppas att det är något bättre?

spacetrucker:
Suggestiv låt... och sköna trummor. Inte riktigt min kopp te dehär men efter ett tag glömmer jag att jag inte egentligen gillar sånt här  :D

// Space

Plinka:
Haha :D tackar!  :P

Altsax:
Det vore ascoolt om rapparen kunde bryta av mera,

Om rapparen är kvinna eller man, spelar troligtvis ingen roll, en man bryter av ännu mer, kanske för mycket, det vet jag när jag hör det.
Dialekten på rapparen ska vara New York Bronx, med en självklarhet, någon med båda fötterna stadigt på jorden, inte pipigt som Eminem utan mörkare. Kanske åt Slim Thug hållet, fast med dialekten. (beyonce + slim thug "Check on It" Rap version, lyckas du med det så blir det du som står på scen ett utsålt Radio City Hall, N.Y.)
Du är jättenära ett 100% resultat, det är swinglishen på rappen som blev nja hos mig. Inte för att jag kan göra det bättre (det kan jag verkligen inte, fast det vore ju kul att prova ändå :) ) utan för att din låt är grym! Och du är så nära!  :wub:

Resten funkar utmärkt, de nya nivåerna på percussion är jättebra, särskilt i en dansklass när, iallafall jag,
 behöver känna i magen hur rytmen går
(trampar nog tyvär iallfall på någons tår)
(det blir lätt så med 44 i skor, vackra blommor har stora blad, eller nått)

:lol:

/Josef

pxm:
Låter suveränt, detta, Plinka !!!
 :wub:
Trummorna är toppen, skönt basljud och sången !!!!'
Sången är perfekt......Vilekn röst du har !!!!
Annorlunda och luftigt med skön rythm.....
Gillar verkligen beatet i rappen !!!!!!

6/5
 :)

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion