Forum > Färdiga produktioner

Plinka + Altsax och Rafa: Future´s in our hands

<< < (14/14)

Gurano:
Som sagt - schysst låt - schysst dans - allt gott :)

/G

Jocke:

--- Citat från: Plinka skrivet 21.08.2013, 01:03:13 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 21.08.2013, 00:11:04 ---Låter allt bättre om det här! :) Hoppas din dansklass ger dig den uppskattning du förtjänar! ;) Jag har inte övar på stegen... brukar sätta ena foten framför den andra och fortsätta så...  :rolleyes: Förr brukade man säga att antingen stod man på scen eller så dansade man nedanför... du klarar ju båda delar galant! :)

--- Slut citat ---
Ha, där var du fyndig! Tack för det ;) Ja, i nästa vecka drar jag igång hela höstschemat, tror det blir väldigt roligt, men just denna låten måste jag vänta med att använda, spyr ju på den just nu!  :lol:  :P

--- Slut citat ---

Haha... känner igen det där... ät inget olämpligt en tid nu!  ;)  Blev väl inte så munter när F upptäckte att det var otajt i skogen... ^^ Tror jag har koll på vad det kan vara... "Klurar"

MaxB:
Vilka härliga rörelser. Ser riktigt skönt ut!
Låten är också riktigt bra med ett skönt driv!

Ja, en del gör en video...  :wub:

Plinka:

--- Citat från: Jocke skrivet 21.08.2013, 01:22:08 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 21.08.2013, 01:03:13 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 21.08.2013, 00:11:04 ---Låter allt bättre om det här! :) Hoppas din dansklass ger dig den uppskattning du förtjänar! ;) Jag har inte övar på stegen... brukar sätta ena foten framför den andra och fortsätta så...  :rolleyes: Förr brukade man säga att antingen stod man på scen eller så dansade man nedanför... du klarar ju båda delar galant! :)

--- Slut citat ---
Ha, där var du fyndig! Tack för det ;) Ja, i nästa vecka drar jag igång hela höstschemat, tror det blir väldigt roligt, men just denna låten måste jag vänta med att använda, spyr ju på den just nu!  :lol:  :P

--- Slut citat ---

Haha... känner igen det där... ät inget olämpligt en tid nu!  ;)  Blev väl inte så munter när F upptäckte att det var otajt i skogen... ^^ Tror jag har koll på vad det kan vara... "Klurar"

--- Slut citat ---
Du kanske också håller på att få sura uppstötningar :lol: Det är ju det att det så jäkla snårigt i skogen ibland...och man ser ju inte skogen för alla träden! :P

Marsall:
Oj! vad proffsigt!! Ursnyggt som helst som klockförsäljaren sa  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion