Forum > Färdiga produktioner
clastrofobi sjunger - kors i taket
Altsax:
Jag bjöd just in dig till dropbox
Lägg prylar du vill visa oss i share mappen, högerklicka, välj dropboxmenyn och copy public link
Den länken klistar du in här,
om du vill förenkla det för oss omger du länken med mp3=200,20,0,center dinlänk /mp3
koden kommer när du trycker på blå högtalarknappen ovanför textrutan (svar / nytt ämne)
Det finns fler alternativ till dropbox.
/Josef
Wernborg:
Bra grabbar. Skulle såklart gett alternativ när jag modererade. :)
MaxB:
--- Citat från: Wernborg skrivet 25.05.2013, 13:53:56 ---Bra grabbar. Skulle såklart gett alternativ när jag modererade. :)
--- Slut citat ---
Tack att du hjälper till att moderera! :lol:
Eddi:
Vill ju lyssna - så kom igen Classe :D
clastrofobi:
clastrofobi/ OK - Det är mycket som man tror man vet, men som man inte riktigt hajar. Skulle nog behöva har en mentor i knät för att slippa göra alla uppenbara misstag, - jag är ju inte helt korkad trots att jag är gitarrist, - Sliter vidare - Tar både örfilar och axelklappar /clastrofobi
:wacko: :unsure:
--- Citat från: MaxB skrivet 25.05.2013, 12:03:45 ---Ja, så är det ju, lägg en sån cover på en egen sida på internet eller lägga den på annan plats på internet där det är ok och ge en länk hit.
Jag hann lyssna på den inatt men hann inte ge nån komment. Måste lyssna igen, då du hittat nån passande plats att lägga den och du ger en länk till den.
Ser fram mot och avvaktar nästa steg från dig. :wub:
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida