Forum > Färdiga produktioner
clastrofobi sjunger - kors i taket
clastrofobi:
Clastrofobi/ Jag har som vanligt inte förstått, att man även får lägga ut covers. Även om jag rider på midigitarren så hoppas jag att ni hör skillnad på den och den riktiga gitarren, - Ja, så öppnar jag käften och passar på att sjunga lite också. /clastrofobi
Altsax:
Svänger bra det där!
Proffsigt till och med.
Man får länka till covers som ligger annorstädes
Man bör undvika tanka upp covers på KRs egen server
/Josef
Asti:
Håller med - det svänger riktigt fint!
Välarrat blås och klar och tydlig ljudbild.
Sången är bra, lite mer inlevelse skulle höja ytterligare!
/Asti
Wernborg:
Hej.
Det går bra att skapa trådar med covers, men du får länka till de låtarna i så fall. Har plockat bort filen och påminner om forumreglerna:
--- Citera ---6. Demolåtar som läggs upp på forumet skall vara dina egna.
Upphovsrättskyddat material får inte läggas upp på kontrollrummets server. Däremot får du länka
in covers etc. från andra servers, ifall du har gjort covern själv. Se mera information om instruktioner får uppladdning av egna låtar och demon här.
--- Slut citat ---
Följande mall används i forumet "Färdiga demon" för att ge lyssnaren lite mer kött på benen.
LÅTNAMN:
ARTIST/GRUPP:
GENRE:
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR:
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR:
FORMAT: mp3
Trådarna döps också så här: Artist - Låttitel
Detta för att lätt se vad tråden gäller.
:)
// Moderatorn
MaxB:
Ja, så är det ju, lägg en sån cover på en egen sida på internet eller lägga den på annan plats på internet där det är ok och ge en länk hit.
Jag hann lyssna på den inatt men hann inte ge nån komment. Måste lyssna igen, då du hittat nån passande plats att lägga den och du ger en länk till den.
Ser fram mot och avvaktar nästa steg från dig. :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida