Forum > Demolåtar

Mr G - Game over!

<< < (2/4) > >>

MaxB:
J musiken frammanar bilder. Där har du nog massor att bjuda på. Faktisk skulle en videofilm med dina bilder och din musik kunna vara en riktigt lyckad symbios.

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.05.2013, 01:11:03 ---J musiken frammanar bilder. Där har du nog massor att bjuda på. Faktisk skulle en videofilm med dina bilder och din musik kunna vara en riktigt lyckad symbios.

--- Slut citat ---
Ja det var ingen dum idé av PEROWITCH :)
Vi får se om jag kommer till skott och gör nåt med det!

Jag har gjort min idé längre nu, med mer ös på slutet - med det ska nog mera till där bak tror jag?
/Gurano
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_GameOver.mp3[/mp3] 

Marsall:
Härlig låt..Tycker att den går att använda till mycket...En sak till!!jag tänker på i slutklämmen är i tv/data spel  B)
Annars en stötvis fast sparsam sång...(i övergångarna)till det mera refrliknande...som slinga/melodi?

Mvh

bjurte:
Mjukt och hypnotiserat stycke, tycker inte dom där trummorna i halvtempo tillförde något, förra versionen var 'skönare' faktiskt.
Däremot passar dom ypperligt på sluttampen i det snabbare partiet.. ;)

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.05.2013, 09:20:06 ---Härlig låt..Tycker att den går att använda till mycket...En sak till!!jag tänker på i slutklämmen är i tv/data spel  B)
Annars en stötvis fast sparsam sång...(i övergångarna)till det mera refrliknande...som slinga/melodi?

Mvh

--- Slut citat ---
Tackar
Ska fundera på sång - men det blir inte jag som sjunger i så fall :)

--- Citat från: bjurte skrivet 24.05.2013, 13:00:29 ---Mjukt och hypnotiserat stycke, tycker inte dom där trummorna i halvtempo tillförde något, förra versionen var 'skönare' faktiskt.
Däremot passar dom ypperligt på sluttampen i det snabbare partiet.. ;)

--- Slut citat ---
Tackar
Håller nog med dig om trummorna - ska plockas bort så fort jag hinner :D

Tack båda för lyss å tyck
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion