Forum > Demolåtar
Mr G - Game over!
Gurano:
Tankar någon - går det att använda eller är det urbota tråkigt?
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_GameOver.mp3[/mp3]
Dividend:
Bra stämningsmusik. Vangelis till sinnesstämningen.
Saknar kanske en melodi.
PEROWITCH:
--- Citat från: Gurano skrivet 23.05.2013, 21:17:02 ---Tankar någon - går det att använda eller är det urbota tråkigt?
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_GameOver.mp3[/mp3]
--- Slut citat ---
tycker det är lite balt men du skulle ha stillbilder till skulle det bli läckert men det va kanske inte vad du tänkt dej går även lägga en lung cool trumtakt långt bak men då skulle nog en melodi behövas
Altsax:
Grymt!
Du har ett nytt Gurano sound här (för mig som bara lyssnat på ditt senaste halvår).
Vilken härlig bredd du har! :)
Jag hoppas du postar updates på denna regelbundet
Ska bli kul att höra vilken typ av bas / trummor du tänker dig :)
B)
Josef
Gurano:
--- Citat från: Dividend skrivet 23.05.2013, 21:25:36 ---Bra stämningsmusik. Vangelis till sinnesstämningen.
Saknar kanske en melodi.
--- Slut citat ---
Tack
Jo det är inte mycket till melodi eller tema - men det var min tanke - att inte ha något särskilt att hänga upp tanken/lyssningen på.
--- Citat från: PEROWITCH skrivet 23.05.2013, 22:36:31 ---tycker det är lite balt men du skulle ha stillbilder till skulle det bli läckert men det va kanske inte vad du tänkt dej går även lägga en lung cool trumtakt långt bak men då skulle nog en melodi behövas
--- Slut citat ---
Bilder till musiken är ingen dum idé - ska fundera på det hela
Hade inte tänkt trummor men ska testa lite på delar i alla fall
--- Citat från: Altsax skrivet 23.05.2013, 23:00:24 ---Grymt!
Du har ett nytt Gurano sound här (för mig som bara lyssnat på ditt senaste halvår).
Vilken härlig bredd du har! :)
Jag hoppas du postar updates på denna regelbundet
Ska bli kul att höra vilken typ av bas / trummor du tänker dig :)
B)
Josef
--- Slut citat ---
Tackar, kul att du gillar :)
Guraljudet har nog spelats av mig många gånger förr på KR
ja nu är ni 2 som nämnt trummor så jag la på lite försiktiga sådana på ett par ställen + en lite synth till på 2a halvan
Tack för komment
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida