Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - A Minor Bossa (En sisa finslipning)

(1/9) > >>

Roffe H:
----------------------------------------------------------------
LÅTNAMN: A minor bossa
ARTIST, KOMPOSITÖR, MEDVERKANDE: Roffe H
GENRE: Jazz/Bossa
LÅTLÄNGD: 4 min
INSPELNINGSÅR: 2013
FORMAT: mp3
-----------------------------------------------------------------

Ville prova mina nya prylar Cubase LE 6 och interface CI2+, och efter många glada tillrop och goda råd på halvfärdiga, tycker jag det kändes helt ok att lägga upp den på färdiga. :D

NY version: Har nu kommit underfund med lite mer hur man använder instrumenten i Cubase så jag gjorde ett litet pålägg till. Vet inte om jag lyckades ratta mitt keyboard rätt, men det ska var dragspel bara så ni vet.  :lol:
/Roffe H

Harmonica mike:
Det känns långtråkigt att skriva snyggt Roffe,men det är ju det så här kommer den igen:

Snyggt Roffe :wub:

Mike

Roffe H:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.05.2013, 09:43:44 ---Det känns långtråkigt att skriva snyggt Roffe,men det är ju det så här kommer den igen:

Mike

--- Slut citat ---

Det går så bra så mike.  :D Tackar!
Roligt att få leka med lite nya prylar. Vi får se vad det kan leda till. Tar väl ett par år eller så innan man lärt sig en bråkdel.  :wacko:
/Roffe H

Jocke:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.05.2013, 09:50:37 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.05.2013, 09:43:44 ---Det känns långtråkigt att skriva snyggt Roffe,men det är ju det så här kommer den igen:

Mike

--- Slut citat ---

Det går så bra så mike.  :D Tackar!
Roligt att få leka med lite nya prylar. Vi får se vad det kan leda till. Tar väl ett par år eller så innan man lärt sig en bråkdel.  :wacko:
/Roffe H

--- Slut citat ---

Kan bara hålla med Mike - det är så snyggt och tankarna går till jazzklassiker jag glömt namnet på från Melodiradion i ungdomen. :) Du kommer nog igång kvickt med nya prylarna - det kanske inte är meningen att man ska lära sig allt utan att funktionerna finns där när man behöver dem? Nåja, för tidigt för något annat än kaffe till den här... "kopp"!  ;)

clastrofobi:
Du ser inte bara ut som "ena "rektiger jazzdude - du börja låta som en också - Bra Roffe

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.05.2013, 18:02:04 -------------------------------------------------------------------
LÅTNAMN: A minor bossa
ARTIST, KOMPOSITÖR, MEDVERKANDE: Roffe H
GENRE: Jazz/Bossa
LÅTLÄNGD: 4 min
INSPELNINGSÅR: 2013
FORMAT: mp3
-----------------------------------------------------------------

Ville prova mina nya prylar Cubase LE 6 och interface CI2+, och efter många glada tillrop och goda råd på halvfärdiga, tycker jag det kändes helt ok att lägga upp den på färdiga. :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion