Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - A Minor Bossa (En sisa finslipning)

<< < (2/9) > >>

Roffe H:
  :) Jocke och clastrofobi, tack för lyssning och gott omdöme. Hoppas kaffet smakade och kul att låta som en "jazzdude", utseendet kan man inte göra så mycket åt nu för tiden, men liret kan man ju alltid fila på!  :)
/Roffe H

Roffe H:
Efter införskaffandet av div. nya prylar måste de ju testas. Ett litet pålägg på en tidigare låt. Roligt men svårt. Vet inte om det låter dragspel, men det ska föreställa det i alla fall. Tar gärna emot tips hur man rattar osv.  för eventuellt  få det att  låta bättre.  :unsure:
/Roffe H

Dividend:
Låter bra.

Den går rakt igenom, bossan. Uppfattade inte på första 2 lyssningarna. Tror du skulle tjäna lite på att inte köra "standard-popjazz-mallen" hela tiden. Fast det låter fint. Förstå mig rätt, musiken är jättebra bakgrundsmusik, men för lite händer - rent konstnärligt - för att man ska bibehålla uppmärksamheten. :)

Eller så är jag bara på dåligt humör :)

Dividend:

--- Citat från: Dividend skrivet 22.05.2013, 11:12:11 ---Låter bra.

Den går rakt igenom, bossan. Uppfattade inte på första 2 lyssningarna. Tror du skulle tjäna lite på att inte köra "standard-popjazz-mallen" hela tiden. Fast det låter fint. Förstå mig rätt, musiken är jättebra bakgrundsmusik, men för lite händer - rent konstnärligt - för att man ska bibehålla uppmärksamheten. :) (Ska jag säga :D )

Eller så är jag bara på dåligt humör :)

--- Slut citat ---

Roffe H:
Tack för lyssning och kommentar Dividend. Jag förstår vad du menar, och tanken och visionen finns där, fast jag kanske inte nåt ända fram på långa vägar. Jag har försökt att separera mig lite från BIaB genom att införskaffa ovanstående prylar (blir väl aldrig helt fri från min kära låda).  :wacko:
Anledningen var väl att jag skulle kunna lira lite mer på egen hand, samt skapa lite mer variation.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion