Summan blir större! Kul grej! Rock´n roll!!! Lite mix eller hur? Fredagskävllen bubblar uti blodet.....
Hehe, visst bubblar det. Jo, det finns nog lite trix att pyssla med innan helt klar.
Den inledande och avslutande delen är hejdlös och fruktansvärt bra på alla sätt - spelmässigt, idémässigt, figurmässigt - världsklass!
Det där "jazziga" partiet håller inte samma klass (eller så är det för att jag inte gillar den typen?) men det där tredje, lite arabiska är precis rätt mellanparti
Wow, tack.
Det lugna kanske blev för jazzig. Hmm. Men nåt arabiskt stycke minns jag inte att jag gjorde.

Det är bra att vara ensam då och då! Jag gillar det!
Tack!
Jepp summan blir större!
Dom behöver varandra, härligt basdriv där,fn.. va du lirar bra.. 
Kul! Ja, blev helnöjd med bassoundet. Gillar när strängen hörs ordentligt på bas. Tackar!
Jag är väl lite mållös.
Det är väldigt intressant, enkelt och samtidigt komplext på samma gång. Mycket infall som aldrig krockar.
Vettefan vad jag ska komma med, som skulle vara konstruktivt. En jävligt kul lyssning var det iaf. Stör mig lite på det långsamma partiet. Lite högre bpm och mer händelserikedom, det skär sig lite.
Men vill du ha det lugnt, så ha det så då. Lite fjompigt bara. 
Här kom alla känslorna på en och samma gång.

Mållöst, fjompigt, intressant och jävligt kul. Tack Divi!
Grejen är att jag hade ingen som helst tanke när jag satte mig. Allt är egentligen improviserat. Både riffet och ackordföljden i det lugna. Om jag får jobba lite till på det så kanske fjompet försvinner.
Suveränt bra! Gillar både inledning, mellanparti och avslutning!
Även om det inte är något oväntat eller nyskapande är det skitsnyggt utfört!
Kan väl iofs tycka att virvelkaggen låter lite "kakburk"....
/Asti
Tack. Håller med om virveln. Får tjocka till den lite.
Tjolahopp - där gick det undan - jag upplever det nästan som att det måste vara nåt fusk - så där snabbt kan man inte lira så jäkla tight som du gjort här! Jag hoppas jag har rätt annars så har du gjort nån form av världsrekord på nåt sätt. Och ja V-kaggen är lite pappig - underordnat kanske....
Fusk.

Hur då menar du?
Jag spelar inte alla instrument på en gång och trummorna är samplade så då bör det ju vara fusk.
Seriöst då: Det låter kanske snabbare än vad det egentligen är. Tycker inte det är någon större skillnad rent tekniskt på detta och det jag brukar göra. Hela arret och trummorna och ser ju å andra sidan till att det driver på rätt bra. Rent tekniskt så är nog låtens höjdpunkt egentligen solot i det lugna. Betydligt mer avancerat är hårdrocksriffandet faktiskt även om det går långsammare.
Kanske gör jag en video och visar tekniken.
Kul att det låter tajt!!! Tack.
Jag får tydligen inte lyssna för det finns ingen server! 
One.com har tydligen uppdaterat med sina servrar idag, men jag har flyttat låten till Dropbox nu, så du kan lyssna nu.