Jäkla bra tryck men jag vet inte om det gjorde vare sig från eller till att höja trummorna... Det låter iaf bra bortsett från den våta koftan du hängt över Lena... ^^ Sången bör upp men det är inte bara det utan den låter lite dovt... Eq kanske? Man kanske skulle kunna tänka sig att "ducka" den svepande synten lite under sången...
Härligt Jocke det där förstod jag mycket bättre än "Inte låta bra" 
Jo jag misstänkte nog att det var lite för luddigt och bummligt på sången,men jag hör ju som djä... Kratta.. 
Tack för tipset och sången är nu höjd och 'vässad'
Sänka svepet, näe, då försvinner den enda Harmonibrytaren, höjer/Vässar som sagt sång istället..
Man kanske inte hör så stor skillnad på bas/trummor nu, men jag lovar att i jämförelse med originalet är det en himla skillnad i klarhet..
Som sagt !!
Danze-Remix nr. 2 is up..
"DO THE RABBIT"
Bättre nu! 
Tycker att det borde gå att anpassa din lyssning efter hur du hör med rätt enkla medel... Be om ett hörseltest och reversera kurvan på en EQ för din lyssning... är väl en början?
Tror att du ska sänka nivån på allt lite så att inte sången "mättas"...
In your mind - låter hemskt 
Is it only an endless count down of your time - låter kanon 
Menar ju inte att du ska dra ner svepsynten utan kanske sidechaina den mot sången så att den komprimeras eller sänks för att lämna mer plats för Lena just när hon sjunger...
He-he!!
Vi får komma överens om att vi inte är överens..

Svepet är ju i stort sätt bara under sången och är i mitt tycke så pass diskret att den inte stör..(Tycker jag)
Håller mer med Eddi här,hon blev lite övervässad och ligger inte riktigt i musiken.
Ska gör en till och "nogrannare sångmix" och verkligen gå igenom allt!!

Det gick lite för fort här för jag var så exalterad..

För även om jag skrivit hela tråden i en 'lättsam humoristisk' ton, så lovar jag dig att det är på Blodigt allvar !!

Gillar du inte Delayåkningarna ??

Själv tycker jag dom är urläckra!!

Det där med hörselkurvor hit o dit, det är svårare än du tror!!
Jag har sprungit hos ÖronDocktorn titt som tätt senaste året, och gjort det ena skumma testet efter det andra..

Hur som helst, har fått en tid till Hörselcentralen för att prova ut hörapparater(Jepp !! han tyckte jag skulle ha 2 st. det blir en "Dubbel"

)
"DO THE RABBIT"