oj vad många kommentarer

Så vansinnigt häftigt... Vocodern är bara glasyren på allt. Nu har ZynthHararna nåt att sträva efter... 
Man tackar

Häftigt, Gurano !!!!
mvh
Som sagt...man tackar

Jag gillar sån här. Coolt. Lite splittrad komposition men snyggt. Mera sånt.
Jo lite splittrad är den allt - tackar
Oj.
Sköna syntar. Inledande arpeggiotemat som återkommer lite senare är grymt bra. 
Gitarrsoundet tycker jag kunde vara mjukare i detta arr. Det tar väldigt stor plats framför allt, och det bidrar nog till att det kör ihop sig lite när delayliret (som är gött) kommer in. Nyfiken på hur det kan låta så, ursäkta uttrycket, men.... "Dåligt uppmickat". Har ju för mig att du kör pluggar väl? Gitarr? Mickar? Pluggar? Eq-inställning?
Kul detta! Keep going all the väg in i mål.
Jo kanske att guraljudet kan vara mjukare - ska testa och sedan bestämma mig hur jag gör. Själv så tycker jag inte att guran är dåligt uppmickad eller eg har dåligt ljud - troligen bara olika smak, enligt mitt sätt att se det. Vi får se i slutänden om du och jag har samma vision om jag sätter den i rätt mål

Så ruggigt bra ursäkta tjatet men.......

Hehe .. lite taggtrådssynth här
Snyggt virvlande hisnande tema
Bra det mesta
Trumljudet i sig är bra men jag tycker att beatet hackar upp låten på något sätt - är inte med i flytet liksom
Det är någon röst som kommer mot slutet - skulle kunna höjas några snäpp
Lite outfrippat ja
Tackar - själv tycker jag om de stökiga trummorna - ska kolla upp rösten!
Riktigt Frippat. Gillar det här. Saknar en tung bas som driver på infernot ännu mer.
Tackar
Jag tänker initialt att det oxå behövdes en bas men sedan tyckte jag att det kanske räcker/funkar ändå. Du är den enda som påtalar det, men jag kan testa en bas framöver och sedan göra en utvärdering
Så vansinnigt häftigt... Vocodern är bara glasyren på allt. Nu har ZynthHararna nåt att sträva efter... 
Bara för att det är en 'Hysterisk Arpeggiator' skulle jag intre räkna detta som Synt-Hare-musik.. 
Skulle nog klassifiera detta mer som friformsJazz ljud-kolleage.
Annars Låter det bra och kul förutom den där EZ-virveln då.. 
/Den ÄKTA Synt-Haren.
nee håller med - de e ingen synthare-musik. men visst är det syntmusik bla!

EZ får du leva med

Riktigt kul det här!
Tycker att padden tar lite stor plats och nästan dränker det som ligger under. Flera stämmor är mycket effektfulla och skulle kunna tjäna på att du jobbade lite med panoreringarna. Väl värd att jobbas med en stund till! 
jag har redan en viss breddning på det hela men jag kan kolla över en mer tydlig panorering
Tackar för era tankar och tips
Gurano