Först och främst vill jag tacka Roffe för ett härligt samarbete. Det var kul det här

Sedan så:
Snyggt, snyggt, snyggt! 
Tycker det är härligt att höra sådan här gles och modig musik. Jag och många med mig lassar på med en massa dubb och effekter som döljer detaljerna...^^ Snygg sax och snyggt piano - men... ni synkoperar båda och före ung 76 när riden kommer in har jag lite svårt att följa takten och det flyter ihop lite för mig... markera mer eller höj drumsen eller vad som nu kan behövas så blir det toppen! 
Tack :-) Synkoperingen har ju Roffe fixat till lite redan. Men jag får erkänna att jag tycker om när det flyter ihop.
Snygg, vilsam tolkning av denna fina klassiska låt.
Eftersom jag bor en dryg mil från nämnda by så lyssnar jag med ett vakande öra 
Visst är det lite Jan J - känsla över det hela
Bra spelat, sparsmakat och med känsla.
Kanske att pianot kunde var lite softare - men det är en bagg
Tänk att en riktigt bra låt passar i olika kläder
Tackar! Menar du softare piano-sound, eller lägre volym på pianot?
Dröjde rätt länge innan jag hörde den här första gången, men tycker ni gör en förträfflig tolkning!
Hörde det av Cykeln på forumet när han kommenterade en av mina stycken från 2008, tyckte det lät liknande. Jag vet inte om jag håller med, perfa material att improvisera kring är det dock! Plonkade mycket på kristallen det året!
Tycker ni är väldigt samspelta trots att ni spelar på olika ställen
Pianot låter jan johansson, men är inte lika "djärvt" jazzigt som han brukade vara halva tiden när han tolkade svenska och ryska visor. Inget fel med det! Underbar tolkning!
Att spela djärvt jazzigt är inte det lättaste. Så jag tog det ganska lugnt. Kul att du gillar!
Fin tolkning av den här underbara visan! Jättesnygg ton i saxen och känsligt spel.
Pianot låter fint och spelet är smakfullt! Dock skulle jag vilja ha lite mer variation
i partiet efter 138 sek. Nivåerna tycker jag är bra, snygg mix.
Det här är en sån låt som det börjar klia i gitarrfingrarna när man hör! 
/Asti
Tackar. När du tänker på mer variation, menar du då att jag borde jazza till det mer?
Och du (nu kan jag iofs inte prata för Roffe): Om det kliar för mycket får du gärna testa att lägga gitarr på denna

@Roffe: Avslutningsvis så: I vers 1,2 och 4 tycker jag det är bra att pianot låter softare nu. Men i pianosolot i vers 3 saknar jag briljansen. Skulle du kunna testa att lägga tillbaka briljansen just i sticket och där i stället sänka volymen på pianot en gnutta?