Har hört någonstans att de där ackorden inte var helt ovanliga hos PF...^^ Fast resten har vi hittat på själva!

Jäkligt sköna 2 ackord !!
Snyggt sammlir som vävs in i varandra.
Lite Pink Floyd faktiskt.
Slänger upp en näve "Cloetta Plopp" i luften !
Skön musik helt enkelt..
Hur har du spelat in guran ?? Den låter riktigt bra !!
Tack!

Gitarren är eg en Line6 Pad Farm preset som heter Angel eller Alien... kan kolla senare... i början är det halsmick (HB) och slide medan det i sista partiet är stallmick... har skruvat eq och gain lite och lagt på en C6 delay.
Åh - plopp!

Gillar du virveln?

J-ligt maffigt
Svart, tungt och skönt.
Tänker också PF som bjurte
men också vid något tillfälle Jan Garbarec
Trumsen sitter snyggt
finns inget att nitsa på
kanske önska att Roffes ylande skulle upp något mer
Tack Biken!

Den där Janne har jag ingen koll på men det är säkert en komplimang till Roffe!

Han ville väl eg yla lägre än det är... men när jag mixar gör jag lite som jag vill!

Ja ett härligt colab där ni kompletterar varandra lysande. Och visst hördes "ylandet" Roffe med ackompanjemang av Jockes Taurus (tror jag). Måsarna i slutet trodde jag var strängdragningar faktsiskt tills det klingade ut - var grymt impad en stund där... ja det är jag ändå ... snyggt jobbat gubbar.
Tack Eddi!

Önskar mig en Taurus... det här är något elektroniskt... antagligen digitalt men visst var det den effekten vi sökte!

Ville egentligen mixa den så högt att alla finglasen skallrade i skrythyllan hemma hos er men jag får på skallen så ofta för att jag mixar mycket bas... så jag fegade ur!

Om jag skulle få ett infall och öva något mer i det här livet så blir det absolut att få strängdragningar att låta mås... eller tvärtom!