Forum > Demolåtar
Roffe H - Isabell
Harmonica mike:
--- Citat från: Roffe H skrivet 05.04.2013, 13:42:09 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.04.2013, 13:30:36 ---Shit vad snyggt Roffe!
Jag faller som en fura för detta.Bra sång och ett coolt arr som låter kalas.Förkylning får ma ju leva med i denna bransch :)
Jag skall kolla i garderoben,jo ta mig tusan - jag hittade fem ryssmössor - du vet vart dom åker :D
Mike
--- Slut citat ---
Tack för mössorna, jag kan behöva allihop när jag går och handlar med min röda näsa. :lol:
/Roffe H
--- Slut citat ---
:D,bra att dom kom till användning.
Mike
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 05.04.2013, 13:40:30 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 05.04.2013, 13:34:14 ---Mycket sommar är det nu... B) Vi är nog rätt trötta på vintern allihop!^^ Det här är behagligt och trivsamt - tycker du hittat ett personligt uttryck - jazz/pop/visa - med rätt tydliga kännetecken. Man kan höra att det är du utan att veta! :)
Vet inte varför du lagt den här under halvfärdiga... Du är otroligt produktiv och bara sprutar ur dig låtar och är med på ett hörn både här och där... fattar inte hur du får tiden att räcka! ;)
--- Slut citat ---
Jag har ju påsklov (gammal matte och naturlärare, efter nästa läsår får jag ännu mer tid då tar jag evigt sommarlov)
Tack för de fina omdömet, ha en bra resa. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Härligt att ha planer för evigt sommarlov men du får nog starta ett eget demoforum sedan... :lol:
Förr sas det att matte och filosofi var ämnen som låg nära varann men på senare år har jag allt oftare hört att matte och musik använder samma områden i hjärnan... Se där - det finns en förklaring på allt! ;)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 05.04.2013, 14:04:44 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 05.04.2013, 13:34:14 ---Mycket sommar är det nu... B) Vi är nog rätt trötta på vintern allihop!^^ Det här är behagligt och trivsamt - tycker du hittat ett personligt uttryck - jazz/pop/visa - med rätt tydliga kännetecken. Man kan höra att det är du utan att veta! :)
Vet inte varför du lagt den här under halvfärdiga... Du är otroligt produktiv och bara sprutar ur dig låtar och är med på ett hörn både här och där... fattar inte hur du får tiden att räcka! ;)
--- Slut citat ---
Jag har ju påsklov (gammal matte och naturlärare, efter nästa läsår får jag ännu mer tid då tar jag evigt sommarlov)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Härligt att ha planer för evigt sommarlov men du får nog starta ett eget demoforum sedan... :lol:
Förr sas det att matte och filosofi var ämnen som låg nära varann men på senare år har jag allt oftare hört att matte och musik använder samma områden i hjärnan... Se där - det finns en förklaring på allt! ;)
--- Slut citat ---
Jag har också läst (hört talas) om det du säger...det stämmer nog, det är väl det enda lilla område man har ? :wacko:
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 05.04.2013, 14:22:32 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 05.04.2013, 14:04:44 ---
--- Slut citat ---
/Roffe H
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jag har också läst (hört talas) om det du säger...det stämmer nog, det är väl det enda lilla område man har ? :wacko:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Ja, va f*n - man måste vara rädd om hjärncellen! :blink: :P :wacko:
cykeln:
Cool!
Bra melodi igen här. Mycket sångbar!
Tycker också att sången låter bra. Förkylningen ger kanske ev viss heshet men det låter bara bra.
Om inte Östen m Resten redan hade en låt som heter isabell så kunde den här passa dem som bilen i garaget!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida