Forum > Demolåtar
Roffe H - Isabell
Roffe H:
En nyinspelning av en låt som jag skrev 1993, då inte som bossa utan mer pop. "The times they are a-changin´"
Har varit förkyld hela påsken och nästäppan sitter kvar :wacko:, men tycker ändå jag kan lägga upp den så länge och få höra vad ni tycker, får väl göra om sången senare. Man hör ju ändå vad det är och jag behöver nog ändra på mer än sången, vad det lider. :)
/Roffe H
Harmonica mike:
Shit vad snyggt Roffe!
Jag faller som en fura för detta.Bra sång och ett coolt arr som låter kalas.Förkylning får ma ju leva med i denna bransch :)
Jag skall kolla i garderoben,jo ta mig tusan - jag hittade fem ryssmössor - du vet vart dom åker :D
Mike
Jocke:
Mycket sommar är det nu... B) Vi är nog rätt trötta på vintern allihop!^^ Det här är behagligt och trivsamt - tycker du hittat ett personligt uttryck - jazz/pop/visa - med rätt tydliga kännetecken. Man kan höra att det är du utan att veta! :)
Vet inte varför du lagt den här under halvfärdiga... Du är otroligt produktiv och bara sprutar ur dig låtar och är med på ett hörn både här och där... fattar inte hur du får tiden att räcka! ;)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 05.04.2013, 13:34:14 ---Mycket sommar är det nu... B) Vi är nog rätt trötta på vintern allihop!^^ Det här är behagligt och trivsamt - tycker du hittat ett personligt uttryck - jazz/pop/visa - med rätt tydliga kännetecken. Man kan höra att det är du utan att veta! :)
Vet inte varför du lagt den här under halvfärdiga... Du är otroligt produktiv och bara sprutar ur dig låtar och är med på ett hörn både här och där... fattar inte hur du får tiden att räcka! ;)
--- Slut citat ---
Jag har ju påsklov (gammal matte och naturlärare, efter nästa läsår får jag ännu mer tid då tar jag evigt sommarlov)
Tack för de fina omdömet, ha en bra resa. :)
/Roffe H
Roffe H:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.04.2013, 13:30:36 ---Shit vad snyggt Roffe!
Jag faller som en fura för detta.Bra sång och ett coolt arr som låter kalas.Förkylning får ma ju leva med i denna bransch :)
Jag skall kolla i garderoben,jo ta mig tusan - jag hittade fem ryssmössor - du vet vart dom åker :D
Mike
--- Slut citat ---
Tack för mössorna, jag kan behöva allihop när jag går och handlar med min röda näsa. :lol:
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida