Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Min lagårdstjej 2013-05-18
MaxB:
--- Citat från: druiden skrivet 06.05.2013, 12:23:56 ---Jag gillar det riktigt mycket och sitter med ett stort leende på läpparna! Men jag tycker någonting känns "hackigt" i rytmen, kan inte sätta ordet på det men jag vill ha GUNG men känner det inte.
--- Slut citat ---
Trist om den upplevs hackigt men bra att du säger det. Jag låter den vila, så jag får distans till den. Har inte själv tänkt på hackigheten men ska tänka på det då jag lyssnar igen. Men det vette sjutton om jag ids göra om något...?
Harmonica mike:
Jag tycker att du har denna Max.
Lyssnade i monitorerna,kanske inte så kritiskt utan mera avslappnat till en kopp kaffe - hur bra som helst låter det.
Mike
Jocke:
Vet inte om jag kommenterat senaste versionen men kan bara hålla med Mike - nu sitter det! :)
druiden:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.05.2013, 00:19:38 ---
--- Citat från: druiden skrivet 06.05.2013, 12:23:56 ---Jag gillar det riktigt mycket och sitter med ett stort leende på läpparna! Men jag tycker någonting känns "hackigt" i rytmen, kan inte sätta ordet på det men jag vill ha GUNG men känner det inte.
--- Slut citat ---
Trist om den upplevs hackigt men bra att du säger det. Jag låter den vila, så jag får distans till den. Har inte själv tänkt på hackigheten men ska tänka på det då jag lyssnar igen. Men det vette sjutton om jag ids göra om något...?
--- Slut citat ---
Äsch det är ju bara jag som upplever det! Jag gillar den jättemycket i iövrigt iaf.
MaxB:
Dragit ner draspelsvolymen och fiolvolymen under snacket men djuren som jag vill ha in i början har inte hittat dit ännu...
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_MinLagardstjej_20130509.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida