Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Min lagårdstjej 2013-05-18

<< < (5/12) > >>

MaxB:
Har fått hjälp av Cykeln med textskapande (finns i första inlägget). Har sjungit in texten på vinst och förlust ikväll utan någon som helst självkritik.
Har ingen aning om hur den här kommer utvecklas. Får se vad som växer fram. Jag vill ha lite mu gnägg och bä på ett eller annat ställe men får se vad som sker.
Roffes draghjälp med fioler tycker jag är helt suveränt. För mig låter det live på riktigt då Roffes är med!
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_MinLadugardstjej_feat_RoffeOnFela.mp3[/mp3]
En tjej nere i södra Sverige rekommenderade en skånetjej att sjunga det här på skånska - men hur var det med skånskan nurå?

Jocke:
Helt underbart - en blivande KR-klassiker! :) Saknar bara lite skedspel...^^ Den enda seriösa kritik jag kan komma med är att jag önskar sången lite torrare... annars är det bara lite finputs som behövs! :)

Roffe H:
Det blev ju en riktig höjdare  :D En riktigt, riktigt glad och go dänga. Roligt!  :)
Snyggt jobbat Max och texten sitter ju som en smäck.  :) Appropå ljud, tänkte på "Bröderna Djup" som gjorde sina djurljud med rösterna, lät rätt roligt på ett lite knasigt sätt.
/Roffe H

bjurte:
Inte min Pöse direkt, så jag säger varken Bu(Mu) eller Bäää!!  :D
Nämen klanderfritt för genren, men se så, ut och mata hönsen nu... ;)

Eddi:
 :lol: på med lite ljudeffekter nu och skicka omg in denna till Bonde söker fru....
Får du med dig Roffe till Orsa så kan ni ställa upp som förband till Stefan Olssons kvartett också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion