Forum > Färdiga produktioner
mahan/Spacetrucker - FOOL ON THE LINE
mahan:
Så var det dags för nya upplevelser. Forumisten Spacetrucker tittade in i min studio härom dagen och det resulterade i följande alster
LÅTNAMN: Fool On The Line
ARTIST/GRUPP: Johan Malmberg/Krister Sjöblom
GENRE: Punkheavy??
LÅTLÄNGD: 2:58
KOMPOSITÖR: Johan Malmberg/Krister Sjöblom
PRODUCENT: Johan Malmberg
EV. MEDVERKANDE: husflugan
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Så är åter en ny genre testad. Tyck o tryck :D
equality:
Yeah, McCartney feat Meatloaf! Fett och tight sound. Bra stämmor och snyggaste partierna under "Band on the run" - passagerna tycker jag.
Önskar att jag kunde spela gura som du men du är ju några år äldre :P. Jag får börja träna nu. :D
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 18.07.2007, 23:17:19 ---Yeah, McCartney feat Meatloaf! Fett och tight sound. Bra stämmor och snyggaste partierna under "Band on the run" - passagerna tycker jag.
Önskar att jag kunde spela gura som du men du är ju några år äldre :P. Jag får börja träna nu. :D
--- Slut citat ---
Javisst för fan, jag fyller ju 80 om ett par år! :D :lol: :P
Skitkul att det gillas, kan väl fortsätta med mina huvudlösa tester då eller....
Så det var McCartney o Köttfärs denna gång... när månne jag hittar mig själv? So what, who cares, så länge music is fun fun fun :D
Tackar för lyssningen EQ!
h. JOhan
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 18.07.2007, 23:29:09 ---Javisst för fan, jag fyller ju 80 om ett par år! :D :lol: :P
Skitkul att det gillas, kan väl fortsätta med mina huvudlösa tester då eller....
Så det var McCartney o Köttfärs denna gång... när månne jag hittar mig själv? So what, who cares, så länge music is fun fun fun :D
Tackar för lyssningen EQ!
h. JOhan
--- Slut citat ---
:D Tycker du har ett eget sound men jag har en sjuka att leta referenspunkter när jag lyssnar och det var inga dåliga sådana, eller hur? Mahan rules, rocka på! :D
ynot:
fundera på vad det påminden om kom på att det låter lite musikal tillslut...bra låt o lite teatralisk på nått skumt sätt gillar sången o gurorna mucho.....
du sprutar ut låtar o man tar gärna emot..
tror att du börjar hitta ett skönt sound som jag tycker går igenom i låtarna o blir skarpare o skarpare..
alles gott
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida