Forum > Färdiga produktioner

mahan/Spacetrucker - FOOL ON THE LINE

<< < (2/5) > >>

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 18.07.2007, 23:34:00 ---
--- Citat från: mahan skrivet 18.07.2007, 23:29:09 ---Javisst för fan, jag fyller ju 80 om ett par år! :D :lol: :P
Skitkul att det gillas, kan väl fortsätta med mina huvudlösa tester då eller....
Så det var McCartney o Köttfärs denna gång... när månne jag hittar mig själv? So what, who cares, så länge music is fun fun fun :D
Tackar för lyssningen EQ!

h. JOhan

--- Slut citat ---

:D Tycker du har ett eget sound men jag har en sjuka att leta referenspunkter när jag lyssnar och det var inga dåliga sådana, eller hur?  Mahan rules, rocka på! :D

--- Slut citat ---

Oj oj  :wub:
Man blir bara lite konfunderad att bli jämförd med stora stjärnor. Fast  man försöker vara ödmjuk o så......
det känns FANTASTIKÅÅÅ! Tackar!

h.  JOhan

mahan:

--- Citat från: ynot skrivet 18.07.2007, 23:36:05 ---fundera på vad det påminden om kom på att det låter lite musikal tillslut...bra låt o lite teatralisk på nått skumt sätt gillar sången o gurorna mucho.....
du sprutar ut låtar o man tar gärna emot..

tror att du börjar hitta ett skönt sound som jag tycker går igenom i låtarna o blir skarpare o skarpare..

alles gott

tony

--- Slut citat ---

Fiilen dankken Tnyo!
"Det kommer mera" eller hur hette ett TV-program. DEt är nog tack vare att jag hittade gurorna för ett halvår sedan. Före det baserade sig mina låtar helt på synthsound. Nu har jag grävit upp synthen endast för "The Emulator", annars e mina låtar helt synthlösa för tillfället. Trodde aldrig att jag skulle börja spela gitarr men nu e det ett faktum!

Men som sagt....BEWARE!

Det kommer mera!
Tackar Tyno för lyzzningen :)

h.  JOhan

Larsson:
din gammle gosse 80 om ett par år bara.. :lol:
låter lite pinkfloyd i introt om du vill ha mer stora namn på merit listan..
skön låt som aldrig hinner bli tråkig..mycket lekfullt & kul att höra på
grym sång dessutom..jag tycker fan att du borde satsa på en rock opera!!

excellent  work gammle man!! :)
/Larsson

mahan:

--- Citat från: Larsson skrivet 19.07.2007, 03:48:48 ---din gammle gosse 80 om ett par år bara.. :lol:
låter lite pinkfloyd i introt om du vill ha mer stora namn på merit listan..
skön låt som aldrig hinner bli tråkig..mycket lekfullt & kul att höra på
grym sång dessutom..jag tycker fan att du borde satsa på en rock opera!!

excellent  work gammle man!! :)
/Larsson

--- Slut citat ---

Jaaa, kan väl inte annat än tacka... :)
Buga kan ja ju inte med denna gamla stela rygg :lol:

Pink Floyd, wow, och som en lite kuriositet kan nämnas att femte ordet i första versen faktiskt är PINK :D
Och så en beställning på en liten rockopera... ska det vara en tvåtimmars eller fyratimmare? :lol:

Oj va det e kul att göra musik med lyssnare som ni,
så framååt mot nya oerövrade fält :)

Tackar Larsson för lyssning o snygg kommentar!

h. JOhan

Wernborg:
Skön låt, speciellt introt där du sjunger som Gilmore.

Har du spelat gitarr i ett halvår bara??? :o  Bara att gå vidare till nästa instrument då. Sax eller trumpet kanske?  :lol: Det saknas ofta i mina låtar.

/ Steffo

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion