Ni är bara bäst boys.Jag har slitit mitt hår i förtvivlan med mixen,det lilla som är kvar
Jocke:
Nej du är inte besvärlig.Rak kommunikation kör vi med,annars stänger vi ned demosidan på KR

Det är utvecklande om man får neg/pos kritik.
Sticket/mellanspelet - jag får samma åsikt från min Eva - tufft

Jag ville ha in fler ackord och rucka lite på spelstilen..Körerna funkar bra och desperations sången.Men det blir som du säger "en annan låt i låten" - jag håller med.Vanesak eller komplett madnesskillyourdarling - det är frågan..Folkomröstning

Fixar sångvolymen.Orgeln,ja den är där - kanske lite låg..BD:n,kollar volymen..Paden,jag böt till nåt stråkliknande(påskmix2) som ligger på första versen men inte på andra.Seriöst Jocke,skall jag inte skippa vers två och köra reffen direkt efter mellanspelet?
Jag får för mig att det blir "bättre" - gör en test nu på fm då jag har ett par timmar så får ni höra.
Kul att du gillar låten Jocke,det glädjer mig.
Eddi:
Det är lugnt Eddi,jag tål sågen.Jag tycker att ni är lite för snälla.Mixen,nästan ingen kritik..

Mellanspelet,ja jag lirade lite mer och sjöng om lite.Kanske bättre gurafills på acke runt sången kan tillföra något.Mitt är ju lite taffligt.Ja kanske sticket är en vanesak..Jag tycker det ligger bra feeling i sången/texten vore synd att skippa det.
Betygen

Biken:
Oki,då går det åt rätt håll..Sticket,alla verkar enas om det,det blir en låt i låten..Kortar jag av så passerar det just som ett stick,så du har en god point.
Men - jag tycker text/sång är limmet för låten där.Ursprungstanken med denna är att det är 6/8 i tre olika varianter.Stickliret överdriver just det lite för markant och trummorna lirar sparsammare än på övrigt.
Jag skall tota ihop en annan verre nu på fm,återkom gärna Stefan det uppskattas.
Max:
Du får säga exakt vad du tycker Max.Du producerar och lirar grymt bra så det ser jag som positivt.Det är det jag behöver - en producent.Lyssna igenom alstret och återkom gärna..
Min senaste fundering,efter mellanspelet som är lite "avigt",avslutsreffen direkt..Jag skall tota ihop en snabb mix på det så får vi mer verrar i vågskålen.Övergången mellan stick å intro/vers limmar inte snyggt,vidare så tycker jag att låten blir för lång.
############################
Stort tack för kommentarerna boys.Man kroknar på slutet och tycker allt låter skit,det är då man slänger upp det på KR

Mixen har väl en 50 timmar nånting och jag har lyssnat på låten 300ggr typ..Börjar ledsna,men tänker inte falla på målsnöret som jag så ofta gör.Hang in there for a new version..
Mike