Jocke - Blyg vet jag inte om han är den gode Sven!

Vevar på gör han hur som helst!
Nästan lögn att få stopp på honom när han väl kommit igång! Brukar kasta vedträ i nacken, det hjälper ibland.
Spacetrucker - OK, ska säga till att han får flytta lite på trummorna! Han sprider dom över hela rummet.
zorrow - Vet inte om du menar allvar med "närhet i sången", han har ju formligen gödslat med reverb!

MaxB - Ska be Sven flytta ihop trummorna lite närmre micken!

pxm - Det ska jag hälsa CPG när han nyktrat till!
bjurte - Nej, det här är inget för gubben Asti (han ska strax gå och lägga sig)!

Jag har slutat köpa ut till honom, men han bränner själv den rackarn, så det hjälpte inte....
Gitarrsoundet fixar han via en POD X3, som han fick i julklapp av mig. Ska be Sven banka lite högre och
ta det lite lugnare med virvlarna! Skulle tro att det är mer tack vare drogpåverkan som CPG ev lyckats få till det....

Eddi - Nämner jag Oasis för honom så går det inte att prata med honom på ett par veckor är jag rädd...(hans favvo-band)
Clemens - Han gillar det där lite hårdare, tuffare sångljudet. Jag försökte avråda honom, men vad har jag att säga till om...

Ska hälsa att du gillar låten! Nej, förresten, då blir han så mallig.
Tack allihop för att ni orkar lyssna på och kommentera odågans försök till musik!
Har försökt visa honom lite akustiskt fingerspel, men då hotade han med att repa bilen....
/Asti