Forum > Demolåtar

Gurano - Cosmic Disorder

(1/5) > >>

Gurano:
Hej
Gick igång på Palms associationer i en tidigare låt jag gjort, med en bild av rökig källare hos någons föräldrar, med allt annat än vanlig tobak i pipan och där all världens problem kunde lösas :)
Med det i åtanke så landade jag i en hyfsat flummig idé där världen består av obalans!

Vet inte om man kan göra mer med denna - men tar tacksamt emot tips. Vill man försöka göra ett pålägg av något slag så skicka ett PM som vanligt. Den går i 100 bpm

OBS! om ni lyssnar i lurar - så lyssna inte skithögt - den smäller på ganska rejält efter ett tag!

/Gurano

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/CosmicDisorder_100bpm.mp3[/mp3]

zorrow:
Wow! Ett härligt flummigt 70-tal som kommer tillbaka i medvetandet när jag lyssnar på detta. Här finns inte mycket att förbättra och jag vet inte vad som skulle ytterligare läggas på. Låter  B) En svunnen tid... :wacko: :blink:

IKEN:
 B)  ahhhhh,tillbaka i dimman i den tidens replokaler....  ;)
Bra låt,och gitarrspelet är som vanligt toppnotch!!!! Läcker baslinje dessutom............
Den tar jag å laddar ner förstår du!!!!!!   :P

spacetrucker:
Tjohej
Jag brukar ofta tycka att dina låtar saknar sång eller nåt. Denna saknar dock inget  ^_^
Jag får inga dimmiga bilder av 70-talet av detta man det gör den inte sämre för det.

Space

MaxB:
Uuuhm flum - Steve Hillage är tillbaka igen.
Gott spel! Jag har inget att tillägga!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion