Bra låt och fin o luftig ljudbild! Jag tycker att sången låter skön och avslappnad. Kanske något parti som kan klämmas i med större säkerhet och självkänsla. Härlig gura i högerörat mot slutet av låten
Slutet kommer lite tvärt... Det var ett tag sedan jag var här inne och lyssnade och jag måste få berömma din musikaliska- och mixningsutveckling! Blir bara bättre och bättre

Kul Zorrow att du tycker att man utvecklas och att du gillar låten ja sången skulle vara väldigt laidback kanske i mesta laget. Guran nu höjd något. Tack för lyss o tyck

Låter bra detta! Gillar din sångstil å röst..riktigt bra!
Tack C känns uppmuntrande att höra

En fortsatt bra låt. Får lite Belle & Sebastian-känsla med kören....och det är bra enligt mig
men jag är inte riktigt vän med ljudbilden, men se det som ett utslag av olika smak. Lyssnar genom telefonen och jag upplever lite sång som vass här å där, men jag har nog fel
Gurano
Kul att du gillar kören på mig knottrade det första ggn jag lyssnade. Svårt att göra något av ljudbilden när du inte är lite mer konkret men det kan ju vara som du säger lite olika stilar - jag tänker ju scen när jag mixar - tack Gurano för lyss o tyck

Tack själv, det va kul att få köra dig lite Eddi 
Men jag tycker dock att kören ska sänkas lite på andra versen och refrängen 
I övrigt cool låt

Girly
Du är en klippa Girly - vilken leverans

Sänkt din andrastämma något.
Gött mos! 
Håller med om kören och vill höra mer av gitarren på slutet - tänker på... Lou Reed! 
Kören fixad och antagligen guran med - vet inte riktigt vad du menar med Lou Reed dock. Tack för lyss o tyck Jocke

Vad cool med Girly på kör! Era rösten ligger i en Phil Spector-plugg liksom...
Jag lyssnar i dåliga lurar nu och här låter kicken som en papplåda.
Vilket röj och driv i låten! Det sliter och drar i gitarrsträngarna på solona - skitbra. Gör ett värdigt slut på låten också.
The wall of sound Eddi o Girly 995:-

Det där med papplådan är som sagt inget jag hör men har ändå EQ:at upp lite under 100, slutet får nog vara så här abrupt. Tack för återkommande lyss o tyck

Här trodde man att den var klar och så men icke sa Nicke ok jag har:
*Sett över trummorna något men hittar inte riktigt det pappiga på kicken som MaxB var inne på i alla fall lite mer rymd nu.
*Drog ner basen något
*Sänkt Girlys andrastämma något
*Sänkt leaden något
*Höjt sologuran något
Funkar bättre?