Kontrollrummet

Eddi ft. Girly - Slay The Demons (f.d. Dont Tell)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Tjou!
If ai tåuld ju dät ai löv juu Eddi juu wud kill mii år vat?
Nu finns det ju versioner så in i helvete att ja int vet vilken ja ska ta del av men va fan... jättesnygg låt som ska lyssnas på flere gånger eftersom arret e fullt av snygga ingredienser, bra jobbat!
Mixandet kan vi ju diskutera ihjäl oss på men detta låter ju mycket Eddi o det e ju det de e frågan om eller hur. Stämmorn vill jag höra mer av och varför inte en lite "argare" eller "häftigare" EDDI, du har resurser till mer, I know!
HA de gött och kom med flere snygga låter, waiting! :)

h.   johan
Ja jo fast det är ju ingen ARG låt direkt - kul att du gillar tack :D

Det här är en riktigt bra låt!
Bra text med snygga rim
I mina öron skulle den bli ännu bättre om du tog bort den där grundguran som maler på i bakgrunden
Tycker att den segar ner låten. Ersätt med ett snygg piano eller eldito
ljudet är lite murrigt - går det att få upp krispigheten?
säger Påskharen :)
Nu har jag misxat om tråttilåtta gånger kanske går det att få till mer krispighet? Det är ju en gitarr-låt och jag har slaktat en massa gitarrspår så nu kan jag inte ta bort mera då fryser den ihjäl och nä piano är inte aktuellt men tack för lyss o tyck Cykeln :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Det vänger ett gäng katten! Allt låter jättebra i mixen tycker jag. Lite omotiverat trumstopp vid 210. Slutet går väl också att slipa till lite. Men det är petitesser. Kanonbra låt, mix och gung :D


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Det vänger ett gäng katten! Allt låter jättebra i mixen tycker jag. Lite omotiverat trumstopp vid 210. Slutet går väl också att slipa till lite. Men det är petitesser. Kanonbra låt, mix och gung :D

Du måste ha lyssnat till en jobbversion i tråden nu finns inte trumstoppet kvar längre dock finns vissa knäppningar kvar från basspåret men det låter jag vara - nu uppdaterad till Färdiga - inget mer blir gjort på denna - den är klar säger vi - ska ju författa något om den 22 mars också :D
« Senast ändrad: 01.04.2013, 19:34:05 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se